اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن گچساران عنوان کرد

سنگ‌فرش 2800 متر از معابر ناصرآباد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: در راستای اجرای طرح هادی، افزون بر 2هزار و 800 متر از معابر و کوچه‌های روستای ناصرآباد گچساران سنگ‌فرش شده است.

سنگ‌فرش 2800 متر از معابر ناصرآباد گچساران

غلامرضا امیدوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح هادی روستایی با هدف زمینه‌سازی برای توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مناطق مختلف طراحی و عملیاتی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تأمین و توزیع عادلانه امکانات اجتماعی، تولیدی و رفاهی در میان روستائیان را از دیگر اهداف اجرای طرح هادی در روستاها عنوان کرد.

امیدوار با اشاره به اجرای این طرح در روستای ناصرآباد گچساران گفت: در راستای اجرای طرح هادی روستایی در این روستا بیش از 12 هزار متر زیرسازی آسفالت صورت گرفته است.

وی با اشاره به زیباسازی روستاها به عنوان یکی دیگر از اهداف اجرای طرح هادی روستایی افزود: افزون بر 2 هزار 800 متر از معابر و کوچه‌های روستای ناصرآباد گچساران سنگ‌فرش شده است.

امیدوار از احداث 30 سکوی پیرنشین در این روستا خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 500 متر جدول‌گذاری از پروژه‌های مرتبط طرح هادی در راستای زیباسازی این روستا انجام شده است.

* احداث پارک محله‌ای و پارک کودک در روستای ناصرآباد

این مسئول در گچساران با اشاره به لزوم ایجاد پارک‌های محله‌ای و کودک در روستاها ابراز داشت: احداث پارک‌های محله‌ای با افزایش فضای سبز در روستاها و وسایل ورزشی تفریحی سبب ایجاد فضای آرام و پر از نشاط برای روستائیان می‌شود.

امیدوار احداث پارک محله‌ای و کودک ناصرآباد را از پروژه‌های مهم طرح هادی روستایی در ناصرآباد دانست و با بیان اینکه امامزادگان مکان‌های اصلی دیدار، تجمع شهروندان و زیارت هستند، یادآور شد: با توجه به همجواری روستای ناصرآباد با مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع) ساماندهی فضای اطراف مسجد نیز در دستور کار قرار دارد.

وی جمعیت روستای ناصرآباد را افزون بر 375 نفر اعلام کرد و ادامه داد: افزون بر 80 خانوار در این روستا ساکن هستند.

امیدوار پرداخت تسهیلات به روستائیان در راستای مقاوم‌سازی منازل روستایی را یکی از اهداف زیربنایی طرح هادی روستایی عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: نبود سیستم دفع فاضلاب و آب‌های سطحی نیز از دلایل مهم تهیه و تدوین طرح هادی روستایی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول