اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری همدان:

مشکل حادی در آبگرفتگی معابر همدان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از زمان بارش باران تاکنون مشکل حادی در خصوص آبگرفتگی معابر در سطح شهر همدان گزارش نشده است.

مشکل حادی در آبگرفتگی معابر همدان گزارش نشده است

احمد جعفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از زمان بارش باران تاکنون حالت عادی در سطح شهر برقرار است و مورد حادی در ارتباط با آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: با اصلاحات صورت گرفته در برخی مناطق که هنگام بارش باران موجب ایجاد مشکلاتی در سطح شهر می‌شده، تاکنون آبگرفتگی معابر شدید نبوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای 70 درصدی پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی در میدان فردوسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در مواقع بارش باران در این منطقه مشکلاتی ایجاد می‌شد، در این راستا پروژه انجام شده و رو به اتمام است.

وی با اشاره به اجرای 70 درصدی پروژه خیابان صنعت ابراز داشت: این پروژه با یک میلیارد تومان هزینه در حال اجراست که با تکمیل این پروژه مشکل خیابان صنعت، مجیدآباد، پل هوایی قدیم و بلوار ملت حل می‌شود.

جعفرپور تصریح کرد: پروژه بلوار کاشانی انجام شده که در امامزاده عبدالله دیگر مشکلی وجود ندارد در ابتدای جوادیه مشکل داشتیم که با اجرای حاشیه زیرگذر پژوهش این مشکل نیز برطرف شده است.

وی در پایان یادآور شد: در سال گذشته برای اجرای پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول