اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز:

خدمات به زائران در شأن عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد

خبرگزاری فارس: معاون شهردار شیراز گفت: خدمات به زائران در شهر شیراز باید در شان عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

خدمات به زائران در شأن عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی آستان مقدس احمد بن موسی(ع) اظهار داشت: با توجه به حمایت خوب دولت و همراهی شهرداری کار تملک کنارگذر شاه‌چراغ(ع) تا نیم‌سال نخست سال جاری پایان می‌یابد. 

معاون شهردار شیراز اضافه کرد: در راستای طرح توسعه این حرم نیز با اعتبارات دولتی در سال جاری شاهد اتفاقات بسیار خوبی هستیم که کار تملک اماکن اطراف حرم مقدس حضرت شاه‌چراغ(ع) نیز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

اسدی ابراز داشت: هدف تمام مسئولان این است که خدمات مناسبی در شأن و جایگاه حرم مقدس و شهر شیراز که سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران است، ارائه شود.

وی همچنین گفت: در سال گذشته طرح این کنارگذر با اعتباری معادل 2 میلیارد تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به فارس و بیش از 2 میلیارد تومان اعتبارات شهرداری پی‌گیری شد که از اواخر سال گذشته و در سال جدید با اعتبارات خوب دولتی نیز همراه شده است.

اسدی تصریح کرد: حل معضل ترافیکی پیرامون حرم مطهر شاه‌چراغ(ع)، کاهش بار ترافیکی، سهولت در امر تردد زائران و عابران پیاده، جلوگیری از تداخل پیاده و سواره در میدان احمدی و تقویت دسترسی به فضای مسکونی بافت تاریخی، فرهنگی برای ارائه خدمات شهری از مزایای اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی عملیات میدان مقابل حرم احمدی نیز آغاز می‌شود که در آینده این میدان و فضای اطراف آن به صحن حرم اضافه می‌شوند.

معاون اداری و مالی  شهرداری شیراز با اشاره به استقبال خوب شهروندان از خرید اوراق مشارکت در فاز نخست گفت: تمام 145 میلیارد تومان اوراق سال گذشته به فروش رفت که توسط این اعتبار هشت پروژه عمرانی که بیشتر آن‌ها پارکینگ طبقاتی است اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز منتظر سیاست‌های دولتی هستیم تا 150 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای همراهی مردم در پروژه‌های عمرانی عرضه کنیم که از اعتبار این اوراق نیز 10 پروژه بزرگ عمرانی در سطح شهر شیراز اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، امروز همزمان با هفته بزرگداشت شیراز معاونان شهرداری شیراز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در مرقد مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) به غبارروبی آستان مبارک آن حضرت پرداختند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول