اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی

شهرداری شهرکرد شهرداری برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد به‌عنوان یکی از شهرداری‌های برتر کشور در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی انتخاب شد.

شهرداری شهرکرد شهرداری برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرداری، اظهار داشت: در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات سفر کشور که با حضور رئیس‌جمهور در تهران برگزار شد، شهرداری شهرکرد به دلیل فراهم کردن امکانات و تسهیلات برای رفاه مسافران و گردشگران در نوروز 1391 به عنوان شهرداری برتر کشور معرفی شد.

وی افزود: آماده‌سازی عمومی شهر، ارائه تسهیلات و امکانات و اجرای برنامه‌های جنبی برای مدیریت اوقات فراغت مسافران و شهروندان از جمله دلایل دیگر این انتخاب از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور بوده است.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد برای رفاه حال مسافران نوروزی سعی کرد تمام امکانات خود را برای ارائه تسهیلات به گردشگران و مسافران بسیج کند و به همین منظور از پانزدهم اسفند ماه سال گذشته با تشکیل ستاد تسهیلات سفر نوروزی، تلاش شبانه‌روزی برای فراهم کردن شرایط لازم برای سفر خاطره‌انگیز مسافران را آغاز کرد.

شهردار شهرکرد گفت: سایر مجموعه این شهرداری در ایام نوروز به منظور خدمت‌رسانی به مسافران با حضور دائمی در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری از هیچ کوششی برای رفاه بیشتر مسافران و شهروندان فروگذار نکردند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع شهرداری‌های کشور 52 شهرداری برتر در زمینه خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی سال 91 معرفی شدند که از استان چهارمحال و بختیاری تنها شهرداری شهرکرد موفق به دریافت لوح و تندیس شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول