اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد

مبادله 1500 مگاوات برق گیلان با کشورهای همجوار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه تراز مبادله برق استان مثبت است گفت: گیلان یک‌هزار و 500 مگاوات مبادله برق با کشورهای همجوار دارد.

مبادله 1500 مگاوات برق گیلان با کشورهای همجوار

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کریم آزادگان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت صنعت برق و تجلیل از تلاشگران این عرصه اظهار داشت: صنعت برق در توسعه پایدار کشور نقش موثر دارد.

وی، گیلان را دارای ویژگی‌های جغرافیایی منحصر به‌فرد خواند و افزود: صنعت برق در بحران 83 و 86 گیلان سرافراز از آزمایش الهی بیرون آمد.

آزادگان شرایط امروز صنعت برق کشور به دلیل ارتباط قاره‌ای شمال، جنوب، غرب و شرق جهان را متفاوت دانست و تصریح کرد: صنعت برق در زندگی بشر نقش تعیین‌کننده دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به استفاده روزافزون از انرژی و ضرورت آن در زندگی انسان‌ها، خاطرنشان کرد: حامل‌های انرژی و منابع صنعت برق محدود است.

وی بر استفاده از قابلیت‌های کشورهای همجوار در صنعت برق تاکید کرد و گفت: گیلان یک‌هزار و 500 مگاوات مبادله برق با کشورهای همجوار دارد.

آزادگان با بیان اینکه تراز مبادله برق استان مثبت است، ابراز داشت: گیلان فروشنده انرژی به دیگر مناطق است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان به مازاد تولید برق برای حفظ محیط زیست و توانایی بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط شرکت‌های توزیع برق با مردم بیشتر شده است.

وی، مسئولیت شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان را مدیریت تولید و تامین انرژی الکتریکی مطمئن و پایدار در منطقه زیر پوشش جغرافیایی خود ذکر کرد و بیان داشت: تحقق اهداف راهبردی و عملیاتی در زمینه‌های برق‌رسانی و ایجاد شفافیت در تمام سطوح ارتباطی در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو از اهداف این شرکت است.

آزادگان با تاکید بر ارائه خدمات فراگیر، مطمئن و با کیفیت و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های نوین سازگار با محیط زیست و مناسب با زیرساخت‌های حال و آینده کشور در صنعت برق، اذعان کرد: منابع انسانی متخصص و خلاق ارزشمندترین دارایی اقتصادی صنعت برق است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان تمرکز مستمر بر انتظارها و نیازهای مشتریان را از جمله اهداف صنعت برق توصیف کرد و افزود: با رعایت قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها و تمام امکانات و توانایی‌های سازمان باید برای تامین جلب رضایت مشتریان تلاش کرد.

وی ادامه داد: صنعت برق گیلان همگام با صنعت برق کشور گام‌های مهمی در راستای تولید، انتقال و توزیع نیروی برق برداشته است.

آزادگان شرکت برق گیلان را دارای چرخه‌های متنوع تولید سیکل ترکیبی، حرارتی، بادی و آبی دانست و تصریح کرد: چرخه‌های مذکور مناسب و سازگار با محیط زیست است.

این مسئول، تولید برق گیلان را دو برابر نیاز استان عنوان کرد و گفت: مازاد انرژی تولیدی از طریق خطوط و پست‌های فشار قوی به شبکه سراسری انتقال می‌یابد.

در این مراسم از فعالان عرصه صنعت برق گیلان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول