اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر خبر داد

برخورداری 400 روستای استان بوشهر از برق و تلفن و بهداشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر از برخورداری 400 روستای بالای 20 خانوار استان بوشهر از برق و تلفن و بهداشت خبر داد.

برخورداری 400 روستای استان بوشهر از برق و تلفن و بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین عالی‌نژاد صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان اظهار داشت: در سال‌های فعالیت دولت عدالت‌محور بیشترین پیگیری‌ها برای آبادانی روستاهای استان را شاهد بوده‌ایم و نتایج آن در روستاهای استان بوشهر مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با شناسایی نیازهای روستاها و اولویت‌بندی آنها به جذب اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌ها اقدام کنیم و رضایت خاطر و آسایش روستانشینان استان را از این طریق تامین کنیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر بیان داشت: یکی از مسائل مهمی که در سال‌های اخیر همواره مورد توجه بوده احداث ساختمان مناسب برای دهیاری‌های استان بوشهر است که بر حسب اولویت و نیازها به منظور انجام هر چه بهتر امور مردم و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر مسئولان به اهالی روستاها شاهد این اقدامات بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط این نهاد شاهد زمینه‌سازی برای ساخت 82 ساختمان دهیاری در سراسر استان بوشهر بوده‌ایم.

عالی‌نژاد اظهار داشت: دشتستان به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان استان بوشهر از لحاظ وسعت جغرافیایی، 22 ساختمان دهیاری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ساختمان دهیاری روستای پشت‌پر با اعتبار 240 میلیون ریال در زیربنای 65 مترمربع احداث شده است گفت: امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری‌های دهیار جوان و کوشای این روستاها شاهد رفع مشکلات این روستا در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر افزود: در حال حاضر 400 روستای بالای 20 خانوار استان به صورت 100 درصد از شبکه برق، خدمات بهداشت و درمان و شبکه مخابرات برخوردار هستند که بیشتر این خدمات در نظام جمهوری اسلامی محقق شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول