اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی:

هر شش ملی‌پوش ایران شانس مدال دارند

خبرگزاری فارس: تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی گفت: هر شش تکواندوکار ایرانی شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند.

هر شش ملی‌پوش ایران شانس مدال دارند

علیرضا نصرآزادانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم ما تمرین‌های بسیار شادابی را پشت سر گذاشته است و بدون تردید جو اردو، تمرین‌ها و انگیزه بازیکنان سبب می‌شود تا بهترین نتیجه را در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

وی با ابراز رضایت از اردوی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: پس از تعطیلات نوروز، تمرین‌های سرعتی در دستور کار ملی‌پوشان قرار گرفت و با نظر کادر فنی حجم و فشار تمرینات بالاتر رفت.

ملی‌پوش تیم تکواندو ایران با بیان اینکه بازیکنان تلاششان را مضاعف کرده‌اند تا بهترین نتیجه را در مسابقات ویتنام به دست بیاوریم، افزود: نخستین بار است که در وزن چهارم به میدان می‌روم اما شناخت به نسبت خوبی از حریفانم دارم.

نصر آزادانی به تورنمنت هلند که چند روز قبل برگزار شد اشاره کرد و بیان داشت: سطح مسابقات بسیار خوب بود و موجب شد تا نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات بجا و مورد نیاز تیم بود، اظهار داشت: برخی نفرات حاضر در وزن چهارم، مانند من تغییر وزن داده‌اند و اکنون در وزن چهار هستند و در وزن پنج به مصاف آنان رفته که از آنها شناخت دارم.

نصرآزادانی ادامه داد: به دلیل اینکه این مسابقات نزدیک به المپیک است تمام نفرات برای کسب بهترین نتیجه پا به این مسابقه گذاشته‌اند و کار دشواری را پیش رو داریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول