اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل جدید لیگ تکواندو

7 تکواندوکار باشگاه بلال به مجتمع نور پیوستند

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه تکواندو بلال قم از پیوستن هفت عضو تیم تکواندو این باشگاه به تیم مجتمع نور قم در لیگ تکواندو خبر داد.

7 تکواندوکار باشگاه بلال به مجتمع نور پیوستند

بلال سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام هیئت تکواندو استان قم، فصل جدید پیکارهای لیگ باشگاه‌ها از هفته آغازین اسفند ماه با حضور تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سطح بالای رقابت‌های لیگ تکواندو، معمولا تیم‌های حاضر در لیگ این روزها آخرین تلاش‌های خود را برای کسب بهترین شرایط آمادگی و همچنین جذب مهره‌های کارآمد انجام می‌دهند تا بتوانند در رقابت‌های لیگ به مقام درخور توجهی دست یابند.

مدیر باشگاه تکواندو بلال قم افزود: برای همین منظور با توافقی که با مدیران و کادر فنی تیم تکواندو مجتمع نور قم داشتیم، هفت عضو باشگاه بلال در مسابقات امسال لیگ تکواندو باشگاه‌های قم برای این تیم به روی شیاپچانگ می‌روند.

وی اضافه کرد: رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم در تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و هفت تکواندوکار باشگاه بلال قم در رده‌های نوجوانان و جوانان با پیراهن تیم مجتمع نور به رقابت می‌پردازند.

مدیر باشگاه تکواندو بلال قم در ادامه به اسامی تکواندوکارانی که به تیم مجتمع نور پیوسته‌اند اشاره کرد و افزود: در رده سنی نوجوانان علیرضا بهلولی در وزن 45 کیلوگرم و محمدرضا هفته‌خانگی در وزن 63 کیلوگرم برای مجتمع نور مبارزه خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین در رده سنی نونهالان سجاد علی‌پور در وزن 36 کیلوگرم، محمدجواد زارعی در وزن 39 کیلوگرم، حسین نورزاد در وزن 42 کیلوگرم، محمد علی‌وند در وزن 45 کیلوگرم و علی امامی در وزن 48 کیلوگرم در ترکیب تیم مجتمع نور به میدان خواهند رفت.

سلیمانی در ادامه به موفقیت‌های تکواندوکاران این باشگاه در مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های قم اشاره کرد و بیان داشت: در طول دوره‌های گذشته با تلاش تکواندوکاران آینده‌دار خود موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های قم شده‌ایم.

وی یادآور شد: تکواندوکاران ما در سال‌های اخیر با اقتدار و شایستگی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های قم شده‌اند.

مدیر باشگاه تکواندو بلال استان قم در ادامه با تقدیر از تلاش‌های هیئت تکواندو در راستای توسعه این رشته ورزشی، ابراز داشت: بعد از خدمات ارزنده‌ای که استاد پولادگر رئیس فعلی فدراسیون تکواندو به قم انجام داد، در حال حاضر با حضور علی افکاری تکواندو قم به جایگاه مناسبی در تکواندو کشور دست یافته است.

وی بیان داشت: کسب مدال‌ از مسابقات جهانی نوجوانان در سال 2004، کسب مدال از رقابت‌های تکواندو غرب آسیا و همچنین پیکارهای بین‌المللی و کشوری این رشته در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که هم هیئت تکواندو و هم مربیان پرتلاش سایر باشگاه‌های فعال تکواندو قم رونق خوبی به این رشته ورزشی داده و خانواده‌ ورزشکاران را نسبت به این رشته ورزشی مطمئن کنند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول