اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح:

50 درصد نیروهای مسلح تکواندوکار هستند

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح با بیان اینکه بیش از 50 درصد کارکنان دهه اول و دوم خدمتی نیروهای مسلح تکواندوکار هستند، از ارائه پیشنهاد برگزاری مسابقات تکواندوی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به مجمع جهانی سیزم (شورای ورزشی نظامیان جهان) خبر داد.

50 درصد نیروهای مسلح تکواندوکار هستند

علی خلیلی در حاشیه برگزاری مسابقات جام قهرمانی تکواندوی نیروهای مسلح (جام اقتدار)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه قهرمانان این مسابقات بیس و شاکله اصلی تیم اعزامی تکواندوی نیروهای مسلح به مسابقات سیزم در سال آینده را تشکیل خواهند داد، گفت: بد نیست بدانیم که در پی برگزاری المپیک سیزم طی سال گذشته، تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشور در بین شش تیم اعزامی از کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات نیروهای مسلح جهان پس از 27 سال شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی ویتنام طی سال آینده یادآور شد: هم‌چنین تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشور در راستای کسب آمادگی پس از بازگشت از مسابقات المپیک سیزم که در برزیل برگزار شد در کشور ویتنام اردو زد.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام سیاستگذاری‌های رشته‌های ورزشی در نیروهای مسلح توسط هیئت‌های مربوطه انجام می‌شود، بیان داشت: برگزاری مسابقات، اعمال نظارت‌های کمی و کیفی و ارائه آموزش‌ها از وظایف هیئت‌های ورزشی است.

خلیلی با بیان اینکه هیئت تکواندوی نیروهای مسلح برنامه‌ گسترده‌ای را برای توسعه این رشته ورزشی دارد، ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که بالای 50 درصد از کارکنان دهه اول و دوم خدمتی سازمان‌های نظامی کشور، تکواندوکار هستند.

این مسئول تأکید کرد: به دلیل وجود دلایل کافی می‌توان ثابت کرد که این آمار اغراق نیست و کاملاً حقیقی است.

خلیلی متذکر شد: به عنوان نمونه تنها در یکی از سازمان‌های نظامی کشور 30 هزار نیرو به طور سازمان یافته و شناسائی شده به ورزش تکواندو می‌پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هیئت تکواندوی نیروهای مسلح به دنبال برگزاری این رقابت‌ها در سطح کشورهای اسلامی است، به اجلاس آینده مجمع جهانی سیزم در ایران اشاره کرد و گفت: قصد داریم پیشنهاد برگزاری مسابقات نیروهای مسلح کشورهای اسلامی را به این مجمع در راستای تثبیت و قرارگیری در تقویم مسابقات رسمی این سازمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول