اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان از گذشته و آینده تیم می‌گویند

آسیا منتظر هنرنمایی تکواندوکاران بندرعباسی

خبرگزاری فارس: پس از قهرمانی تیم تکواندو شهرداری بندرعباس در نهمین دوره لیگ برتر کشور و راه‌یابی این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا، در روزهای اخیر نگاه‌ها در این حوزه به شهر بندرعباس و این ورزش دوخته شده است.

آسیا منتظر هنرنمایی تکواندوکاران بندرعباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم تکواندو شهرداری بندرعباس که در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور با کسب 11 برد، چهار تساوی و یک شکست و کسب 37 امتیاز بالاتر از تیم‌های دانشگاه آزاد و قوامین ناجا بر سکوی قهرمانی تکیه زد و مورد استقبال مسئولان و ورزش‌دوستان هرمزگانی قرار گرفت، یک بار دیگر نگاه‌ها را به سمت این ورزش در جنوب کشور معطوف کرده است.

در همین راستا نظر مسئولان و مدیران مرتبط با ورزش در بندرعباس را جویا شده‌ایم.

*این موفقیت متعلق به تمامی مردم هرمزگان است

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تکواندو شهرداری بندرعباس مستحق این مقام قهرمانی بود، ضمن تقدیر از عملکرد تکواندوکاران شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ برتر فصل جاری‌ اظهار داشت: این موفقیت متعلق به تمامی مردم هرمزگان است و از این بابت ابراز رضایت دارم که توانستیم با حمایت از تکواندو باعث خوشحالی جامعه ورزش و مردم استان شویم.

شهره معظمی‌گودرزی با بیان اینکه در مدت سه ماهه حضورش تمامی تلاشش را برای برطرف کردن دغدغه‌های تیم تکواندو به کار بسته است، تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با بازیکنان و اعضای کادر فنی باعث شد تا اعضای تیم تکواندو احساس کنند که مسئولان نیز هم‌چون آنها دغدغه موفقیت تیم تکواندو شهرداری بندرعباس را دارند.

وی هم‌چنین موفقیت تیم تکواندو شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ برتر و صعود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را اقدامی بزرگ در راستای تقویت روحیه قهرمانی در ورزش استان توصیف کرد.

*شهردار قول مساعد رفع مشکلات مالی را داده است

سرمربی تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: پس از پنج سال تلاش و برنامه‌ریزی مدون موفق شدیم به هدفمان که همان ایستادن روی سکوی قهرمانی است دست پیدا کنیم.

فرجام دانش با بیان اینکه قهرمانی در لیگ برتر نتیجه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی است، اظهار کرد: بازیکنان در این فصل با از خودگذشتگی به خوبی خود را به جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده تکواندو ثابت کرده و موفق به رفتن بر بام تکواندو ایران شدند.

وی افزود: شهرداری بندرعباس طی یک برنامه‌ریزی پنج ساله و با حمایت مسئولان توانست خود را در تکواندو کشور مطرح و نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد و با جذب مهره‌های جوان و سرمایه‌گذاری بر روی آنها توانست در عین ناباوری به مقام قهرمانی دست یابد.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: با دستور و قول شهردار به زودی مشکلات مالی برطرف می‌شود تا نتیجه زحمات بازیکنان و کادر فنی که در طول فصل بدون چشم‌داشت مالی وارد مسابقات شدند را به بار بنشانند.

* ثابت کردیم هرمزگان یکی از مهدهای تکواندو کشورمان است

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: با قهرمانی در لیگ برتر تکواندو ثابت کردیم که هرمزگان یکی از مهدهای تکواندو کشور است.

کوهیار دادگر با تبریک موفقیت تیم شهرداری بندرعباس در لیگ برتر تکواندو و صعود این تیم به جام باشگاه‌های آسیا، افزود: تکواندو همواره در بحث موفقیت ورزشی هرمزگان پیشگام بوده و به نوعی افتخارآفرین ورزش استان بوده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به رتبه نخست لیگ برتر تکواندو سال‌ها زحمت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است، تصریح کرد: از همان روز نخست که تیم را برای حضور در لیگ برتر تکواندو در فصل جاری بستیم تلاشمان برای رفتن بر روی سکو و کسب یکی از رتبه‌های برتر بود تا به نوعی موفقیت فصل گذشته و کسب مقام سومی‌مان را تکرار کنیم.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس ادامه داد: در فصل جاری رقابت‌های سختی را سپری کردیم و با تیم‌های دانشگاه آزاد، قوامین ناجا و گاز فجر جم در کورس قهرمانی قرار داشتیم و توانستیم هفته‌ها در صدر قرار بگیریم و در برهه‌هایی که تیم‌های دیگر متزلزل نشان دادند توانستیم با اقتدار از صدرنشینیمان دفاع کنیم.

دادگر با تقدیر از تلاش بازیکنان تیم شهرداری بندرعباس با بیان اینکه کادر مدت‌ها بدون پرداخت مبلغی به بازی پرداختند و با کمترین مبلغ دریافتی دست به افتخار بزرگی زدند،‌ افزود: این بازیکنان و کادر سبب ثبت برگ زرینی در ورزش هرمزگان شدند.

وی در مورد صعود تیم شهرداری بندرعباس به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: قطعاً برای موفقیت در مسابقات آسیایی پا به میدان می‌گذاریم و در این مسابقات تنها با تقویت در یکی دو وزن با حفظ نفراتمان راهی مسابقات آسیایی شده و نهایت تلاشمان را برای افتخارآفرینی کشورمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول