اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام نتایج

مسابقات تکواندو قهرمانی مازندران به‌کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: پس از یک روز پیکار تکواندوکاران مازندرانی، مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان مازندران با اعلام نتایج در نکا به‌کار خود پایان داد.

مسابقات تکواندو قهرمانی مازندران به‌کار خود پایان داد

رئیس هیئت تکواندو نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات با رقابت 500 تکواندوکار نوجوان پسر مازندرانی در 10 وزن در سالن شهید بردبار نکا برگزار شد.

محسن رمدانی ابراز داشت: مسابقات قهرمانی تکواندو به مناسبت فرارسیدن سی و سومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد که در طی یک روز، در حدود 240 بازی در چهار تشک برگزار شد.

رمدانی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده اول تا سوم اوزان مختلف به شرح زیر است: در 45 - کیلوگرم منان بابایی از ساری اول، پویا نقدی از بابل دوم و علی حبیبی از ساری و رضا رمضانی از جویبار مشترک سوم شدند.

وی ادامه داد: در 48 - کیلوگرم، محمدرضا یوسف‌پوری از بابل اول، آرش اصغری از بابل دوم و سیدحمید عزیزی از نکا و عباس کاظمی از فریدونکنار مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: در وزن 51- کیلوگرم نیز رضا جعفرپور از جویبار اول، جواد امیری از سوادکوه دوم و سجاد نیک‌کار از خرم‌آباد و سید حسین موسوی از جویبار مشترک سوم شدند.

این مسئول تصریح کرد: در وزن 55- کیلوگرم سروش احمدی از جویبار اول، علی مرادیان از جویبار دوم و محمد افضلی از ساری و جواد عیسی‌نژاد از خرم‌آباد مشترک به مقام سوم دست یافتند.

رمدانی یادآور شد: در وزن 59- کیلوگرم سامان رستمی از ساری اول، محمد ابراهیم عالیشاه از قائمشهر دوم و محمد خادمی از ساری و عیسی دیوسالار از قائمشهر مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی ابراز داشت: در وزن 63- کیلوگرم سید حسین احسانی از جویبار اول، سید حسین حسینی از نکا دوم و عیسی مژده از جویبار و حامد خزایی از نوشهر مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تکواندو نکا عنوان کرد: در وزن 68- کیلوگرم نیز رضا دهقانی از نکا اول، محمد رافتی از بابل دوم و رضا دارابی از جویبار و عباس رحمان‌زاده از نکا مشترک سوم شدند.

این مسئول گفت: در وزن 73- کیلوگرم اسماعیل رستخیز از جویبار اول، پیمان‌علی محمدی از نوشهر دوم و پیمان توپا اسفندیاری از چالوس و امیرحسین امانی از ساری مشترک سوم شدند.

رمدانی متذکر شد: در وزن 78- کیلوگرم، امیرجعفر تصدقی از ساری اول، شایان قطبی از چالوس دوم و علی شکری از ساری و نیما عباسی از تنکابن مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

وی اذعان داشت: در وزن 78+ کیلوگرم میلاد سلمانی از بابل اول، مهدی مجازی از امیرکلا دوم و مجید پوراکبر از بابل و سید رضاساداتی از جویبار مشترک سوم شدند. 

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول