اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکواندو کار ملی‌پوش اصفهانی:

امیدوارم تکواندوکاری به المپیک برود که آماده‌تر است

خبرگزاری فارس: تکواندوکار ملی‌پوش اصفهانی گفت: امیدوارم تکواندوکاری به المپیک برود که آماده‌تر باشد و بهترین مدال را برای مردم ایران کسب کند.

امیدوارم تکواندوکاری به المپیک برود که آماده‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان اصفهان، علیرضا نصرآزادانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حضور در المپیک نهایت آرزوی یک ورزشکار است، اما به شخص معتقدم که تفاوتی ندارد که من به این مسابقات اعزام شوم یا باقری معتمد به المپیک برود.

وی که چند ماهی است از وزن پنجم به وزن چهارم تغییر وزن داده است، در مورد این تصمیم تصریح کرد: به نظر من با حضور هم‌زمان من و باقری معتمد در اردوهای تیم ملی، به یکدیگر کمک می‌کنیم و این رقابت‌ به سود هر دو می‌شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو با اشاره به حضور در وزن جدید بیان داشت: تکواندوکاران خوبی در همه وزن‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه در وزن چهارم تجربه خوبی به دست آورده‌‌ام، تصریح کرد: در این وزن حضور در یک تورنمنت را تجربه کرده‌ام که نتایج خوبی را برای من به دنبال داشت.

نصر آزادانی افزود: در فاصله باقی مانده تا مسابقات المپیک 2012 بیشتر تکواندوکاران برای محک زدن خود به این وزن می‌آیند و من نیز تلاش خود را انجام می‌دهم تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنم.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول