اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا خبر داد

رقابت 500 تکواندوکار نونهال دختر و پسر در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نکا از رقابت 500 تکواندو کار نونهال دختر و پسر مازندرانی در قهرمانی استان در نکا خبر داد.

رقابت 500 تکواندوکار  نونهال دختر و پسر در نکا

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سال  پیروزی و بهار انقلاب اسلامی مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی استان در دو بخش دختران و پسران با حضور تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی استان طی روز‌های پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم بهمن در سالن ورزشی سردار شهید طوسی انجام می‌گیرد.

رمدانی تصریح کرد: مسابقات تکواندو نونهال دختر در روز پنجشنبه سیزدهم بهمن و رقابت‌های پسران نیز در روز جمعه چهاردهم بهمن از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو نکا ادامه داد: در پایان این مسابقات به نفرات برتر انفرادی و تیمی اول تا سوم تکواندوکاران دختر و پسر با حضور مسئولان هیئت تکواندو استان و شهرستان مراسم اهدا کاپ و مدال قهرمانی خواهیم داشت.

وی هیئت تکواندو نکا را از برترین‌های هیئت استان و شهرستان عنوان کرد و گفت: نکا از نظر داشتن ورزشکاران سازمان یافته، در کسب مدال‌های مختلف، اردوی‌های تیم ملی و منتخب تکواندو استان به عنوان قطب نخست تکواندو مازندران محسوب می‌شود.

رمدانی تصریح کرد: در مسابقات اخیر تکواندو نوجوانان قهرمانی کشور از بین 12 تکواندوکار هشت ورزشکار را تکواندوکاران نکایی تشکیل می‌دادند که موفق به کسب مدال‌های مختلفی شدند.

این مسئول در پایان رشته‌هان مادانگ را  با حضور ورزشکاران برتر از فعال‌ترین‌های این ورزش در استان نام برد و اذعان داشت: در این رشته ورزشی عبدالصمد فتحی از برترین ملی‌پوشان سازنده تجهیزات  اولیه این ورزش در استان است.

انتهای‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول