اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف کادر فنی فدراسیون تکواندو «ج.ا»

2 تکواندوکار فارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: از طرف کادر فنی فدراسیون تکواندو «ج.ا»، فاطمه اسدپور و هادی راسخی از فارس به اردوی تیم ملی، برای اعزام به مسابقات آسیایی ویتنام، دعوت شدند.

2 تکواندوکار فارس به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز رئیس هیئت تکواندو استان فارس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فاطمه اسد پور نایب رئیس هیئت تکواندو این استان افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را در چند نوبت داشته که در آخرین حضور خود به عنوان بازیکن، موفق به کسب مدال برنز مسابقات جهانی شد و در سال جاری نیز به عنوان مربی تیم ملی کشورمان، هدایت بانوان را در مسابقات جهانی فرم (پومسه) در کشور روسیه به عهده داشت.

عبدالرحمن صبردل شادمان ادامه داد: همچنین هادی راسخی تکواندوکار موفق کازرونی، تیم این استان را در مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان همراهی کرد و مدال برنز مسابقات را نیز به گردن آویخت و تاکنون در ترکیب تیم ملی هان مادانگ، در چند دوره مسابقات جهانی شرکت داشته و موفق به افتخارآفرینی و کسب گردن‌آویز نقره و برنز برای کشور شده است.

وی بیان داشت: تمرینات تیم ملی پومسه کشورمان از روز 25 بهمن ماه جاری و زیر نظر استاد کانگ مربی کره‌ای تیم ملی «ج.ا» تمرینات خود را ادامه داده تا در صورت انتخاب نهایی، بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا که در سال آینده در کشور ویتنام برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول