اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

تمام توان برای معرفی مفاخر فرهنگی خراسان‌جنوبی استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: به طور یقین بزرگداشت چهره‌ها و مفاخر استان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان فرهنگی است که این امر با اولویت‌بندی و استفاده از صاحب‌نظران و نخبگان در این زمینه به انجام خواهد رسید.

تمام توان برای معرفی مفاخر فرهنگی خراسان‌جنوبی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری مراسم نکوداشت عبدالعلی بیرجندی اظهار داشت: مزیت اصلی خراسان‌جنوبی فرهنگ آن است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی و انجمن مفاخر استان می‌توانند در این زمینه و ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان بسیار موثر بوده و نقش بی‌بدیلی ایفا کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی برگزاری مراسم نکوداشت عبدالعلی بیرجندی در 14 اردیبهشت‌ماه جاری را مقدمه‌ای برای هفته فرهنگی خراسان‌جنوبی در محل سازمان علمی، فرهنگی سازمان ملل متحد(یونسکو) دانست و تصریح کرد: این امر یک فرصت بسیار خوب برای استان محسوب می‌شود که باید با تمام توان از این ظرفیت ایجاد شده برای معرفی هرچه بیشتر استان در سطح بین‌المللی استفاده کرد.

رشید با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های خوبی در این رابطه صورت گرفته است، گفت: این مراسم با حضور وزیر ارشاد اسلامی و تنی چند از شخصیت‌ها و چهره‌های علمی کشور در بیرجند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده دائم ایران در سازمان ملل، هفته فرهنگی استان خراسان‌جنوبی از چهارم تا 10 تیرماه سال جاری با محوریت بیرجند در سازمان ملل برگزار خواهد شد که برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و محصولات استراتژیک استان، اجرای برنامه توسط گروه موسیقی محلی و مقامی و اجرای برنامه توسط ورزشکاران باستانی‌کار از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

استاندار خراسان‌جنوبی به برگزاری همایش بین‌المللی خراسان‌جنوبی، ترانزیت و توسعه محور شرق در استان در روزهای 18 و 19 اردیبهشت‌ماه جاری اشاره کرد و افزود: این همایش نیز که با حضور معاون اول رئیس جمهور، تعدادی از وزرا، سفرای کشورهای همسایه و تعدادی از سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد فرصت بسیار خوبی برای توسعه متوازن استان است که باید از این فرصت نیز به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول