اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سروآباد:

بزرگداشت مفاخر فرهنگی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان سروآباد با تاکید بر بزرگداشت مقام و جایگاه بزرگان فرهنگی منطقه گفت: بزرگداشت مفاخر فرهنگی مهم‌ترین ابزار مقابله با هجمه دشمنان بوده و این در شرایط امروزی یک ضرورت است.

بزرگداشت مفاخر فرهنگی یک ضرورت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رحیم محمدی ظهر امروز در کنگره بزرگداشت ملاحامد بیسارانی در سروآباد برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این گونه کنگره‌ها بزرگداشت مفاخر فرهنگی و تکریم فرهنگ و هویت منطقه است.
وی افزود: بزرگداشت مفاخر فرهنگی و بزرگان منطقه سروآباد از کارهای شاخص فرهنگی این شهرستان است که در استان نیز به عنوان پیشرو در این حوزه جای دارد.
معاون فرماندار شهرستان سروآباد در ادامه با اشاره به شرایط کنونی و هجمه‌های فرهنگی دشمنان، تاکید کرد: نباید هیچ‌گاه هجمه فرهنگی دشمن را نادیده گرفت و بررسی ابعاد شخصیتی بزرگان منطقه و انتقال دانش و تجارب آنها مهم‌ترین ابزار در مقابله با این هجمه هاست.
محمدی در ادامه با قدردانی از زحمات موسسه فرهنگی - ادبی بیسارانی و حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری کنگره ماموستا ملاحامد بیسارانی بیان داشت: تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد در ارائه و پیگیری و حمایت از چنین برنامه های فرهنگی و ارزشی که بخشی از هویت ملی را احیا می سازد، ستودنی است.

برگزاری کنگره اورامان‌شناسی در ماه جاری


وی از برگزاری دومین کنگره اورامان‌شناسی در شهرستان سروآباد خبر داد و افزود: برگزاری دو رویداد فرهنگی همایش بزرگداشت ملا حامد بیسارانی و کنگره اورامان‌شناسی به منظور ارتقاء شاخص‌های فرهنگی این شهرستان و شناساندن آنها به مردم صورت گرفته است.
معاون فرماندار شهرستان سروآباد افزود: دومین کنگره اورامان‌شناسی 25 مهرماه جاری در روستای اورامان تخت برگزار و امیدواریم برگزاری این کنگره در خور مردم مناطق اورامانات باشد.
محمدی در پایان اعلام کرد: فرمانداری سروآباد با بسیج تمامی امکانات، شرایط ایده‌آل و لازم را برای میزبانی این دو رویداد فرهنگی را فراهم کرده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول