اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردکوی در مجلس:

مدیران کم‎کار در جذب اعتبارات پاسخگو باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران کم‎کار در جذب اعتبارات استان باید پاسخگو باشند.

مدیران کم‎کار در جذب اعتبارات پاسخگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدجواد نظری‎مهر عصر شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اگر واقعا مدیری نمی‎تواند در جذب اعتبارات خوب عمل کند باید کنار رفته و میدان را در اختیار افراد، قوی، توانمند و متخصص قرار دهد تا این ناوگان با سرعت به جلو پیش برود و در راستای اهدافی که برایش نشانه‎گذاری شده حرکت کند.

وی تصریح کرد: استان گلستان در زمینه‎های مختلف حرف برای گفتن دارد و در بخش‎های مختلف کشاورزی، گردشگری، کشتیرانی، دامداری، آبزی‎پروری و منابع طبیعی از توانمندی و ظرفیت خوبی برخوردار است چنانچه زمانی برای اشتغال به این استان مهاجرت می‎کردند ولی امروزه متاسفانه می‎بینیم که تمام این ظرفیت‎ها در گلستان با مشکل مواجه شده است.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت جذب اعتبارات در برخی دستگاه‎ها ابراز نارضایتی کرد و اذعان داشت: استان ما نیاز شدید در انجام کارهای مهم در حوزه‎های مختلف دارد که باید با جدیت پیگیری شود.

نظری‎مهر بیان کرد: در بخش کشاورزی و پژوهش شاهد کارهای نو و جدیدی در استان هستیم که جای امیدواری دارد اما این اقدامات باید از سال‌ها قبل استارت می‎خورد و به نظر می‎رسد اگر یکی از نمایندگان در این کارگروه باشد حمایت بهتری در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بخش‎های کشاورزی و صنعت از مباحثی هستند که باید مورد توجه واقع شوند خاطر نشان کرد: پیگیری مصوبات در این خصوص باید با جدیت صورت پذیرد که متاسفانه بعضا دیده می‎شود در این مسائل با ضعف‎هایی روبه‌رو بوده‎ایم.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه پیگیری مصوبات رئیس جمهور باید با تمام قوا در ادارات کل مورد پیگیری و بررسی واقع شود.

نظری‎مهر اذعان کرد: اگر امنیت کشاورزان تامین شود و در این زمینه برنامه‎ریزی‎های خوبی صورت بگیرد خیلی از مسائل و مشکلات این بخش برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول