اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کله‌بست در مازندران:

مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند‌

خبرگزاری فارس: شهردار کله‌بست گفت: مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، جعفر پرج صبح امروز در جلسه دیدار با خانواده معظم شهدای این شهرستان با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: خدمت به شهدا افتخار من است و امیدوارم خادم خوبی برای شهدا باشم.

وی افزود: شهدای ایران در اسلام فرهنگی به نام ایثار و از خودگذشتگی ساختند و وظیفه ما به عنوان حافظ و نگهبان خون شهدا این است که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

پرج خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس تعامل بین شهرداری و خانواده شهدا بیشتر شده و از نقطه نظرات شما در تمام امور استفاده کنیم.

شهردار کله‌بست با اشاره به اینکه مدیران نباید جناحی عمل کنند، افزود: وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم است، نباید جناحی عمل کنند و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

این مسئول اذعان داشت: در راستای ترویج ایثار و ازخودگذشتگی شهدا، شهرداری، شورا و بنیاد شهید تصمیم گرفته تصاویر شهدا همراه با تاریخ تولد و تاریخ و محل شهادت را در سر در منازل آنها آذین‌بندی کرده و به نمایش گذاشته شود تا نام و خاطر آنها همیشه در دیده‌ها و دل‌ها بدرخشد.

وی ساماندهی گلزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا و ایثارگر، جلسات مکرر با خانواده شهدا و استفاده از نقطه نظرات آنها را از اقدامات بعدی شهرداری کله بست در این زمینه دانست.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول