اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از پایان روزهای مصدومیت

عرب: دوست ندارم به تیم صنعت نفت تحمیل بشوم

خبرگزاری فارس: مهاجم تازه از بند مصدومیت رها شده تیم فوتبال نفت آبادان گفت: دوست ندارم برای ثبت قرارداد با صنعت نفت آبادان به سرمربی این مجموعه تحمیل بشوم.

عرب: دوست ندارم به تیم صنعت نفت تحمیل بشوم

روح‌الله عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با وجود اینکه این روزها از بند مصدومیت رها شده و تمرینات سبک را شروع کردم ولی هیچ علاقه‌ای ندارم که به سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تحمیل بشوم.

وی در همین خصوص افزود: قراردادم با تیم فوتبال صنعت نفت به اتمام رسیده و هنوز هیچ صحبتی برای ثبت قرارداد جدید صورت نگرفته است هرچند که مدیرعامل باشگاه در روزهای مصدومیت با برقراری تماس تلفنی از قطعی بودن ماندگاری‌ام در صنعت نفت صحبت کرد.

مهاجم مازندرانی نیم فصل نخست تیم فوتبال صنعت نفت در همین خصوص گفت: کاستا سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان هنوز بازی من را ندیده است و در صورت تأیید وی با کمال میل در خدمت نماینده آبادان در لیگ برتر می‌مانم.

وی با بیان اینکه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد ازظهر دنبال می‌کند، اضافه کرد: این تمرینات را زیر نظر ویلیام مارکوزی مربی بدنساز تیم فوتبال صنعت نفت پیگیری کرده و فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر پا به توپ بشوم.

عرب با سخت خواندن تحمل روزهای مصدومیتش خاطر نشان کرد: پاره شدن رباط صلیبی بدترین نوع مصدومیت فوتبالی بوده و در شش ماه گذشته ساعت به سختی برایم گذشت.

وی تصریح کرد: با وجود سخت بودن روزهای آسیب‌دیدگی با انگیزه کامل آمده‌ام تا آن ساعت‌ها را به دست فراموشی بسپارم.

روح‌الله عرب در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و شش ماه از میادین دور بود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول