اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب جیرفت در مجلس نهم:

توجه به معادن و کشاورزی مد نظر نمایندگان کرمان باشد

خبرگزاری فارس: منتخب جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: توجه به معادن و کشاورزی استان کرمان مهم و باید مد نظر همه نمایندگان و مدیران استان باشد.

توجه به معادن و کشاورزی مد نظر نمایندگان کرمان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی شورای اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: تبعیت عملی از ولایت به عنوان اصلی‌ترین اولویت یک نماینده مورد تأکید قرار دارد.

عارفی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، خاطر نشان کرد: توجه به معادن و کشاورزی استان کرمان مهم و باید مد نظر همه نمایندگان و مدیران استان باشد.

همچنین حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس با تأکید بر محور قرار دادن فرمایشات ائمه اطهار (ع) و امام خامنه‌ای در مسائل کشور و جهان مطالبی بیان کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا امیری‌ نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی نیز عمل به شاخصه‌های اصولگرایی مانند تداوم راه شهدا و عمل به دستورات امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را یادآوری کرد.

وی با اشاره بر لزوم پرهیز از تفکرات سنتی عنوان کرد: نمانیدگان منتخب مجلس باید با پرهیز از غرور نسبت به صداقت در عمل اهتمام داشته باشند.

علیرضا منظری‌توکلی‌ نماینده منتخب مردم شهرستان بافت در مجلس نهم هم وحدت و همدلی، اقتصاد و توجه به منافع استان، توجه به مسائل فرهنگی مورد دغدغه امام خامنه‌ای و اشتغال را به ترتیب از مهم‌ترین اولویت‌هایی برشمرد که نمایندگان باید به آن توجه داشته باشند و اظهار داشت: شورای اصولگرایی استان کرمان باید نقش فعالی در مسائل داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول