اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا:

تیم والیبال اندیکا نیازمند حمایت بیشتر است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا گفت: تیم والیبال شهرستان اندیکا نیازمند حمایت بیشتر مالی است و در این باره مقامات استانی باید حمایت بیشتری کنند.

تیم والیبال اندیکا نیازمند حمایت بیشتر است

جواد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار داشت: تیم والیبال شهرستان اندیکا در مسابقات استانی توانست پیروز میدان باشد و به لیک کشور راه پیدا کند و به این دلیل این تیم نیازمند کمک مالی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال اندیکا در شرایط کنونی نیازمند حمایت مالی است، تأکید کرد: این تیم در شرایط کنونی با بیش از 90 درصد ترکیب بومی به میدان می‌رود و نیازمند است تا بتواند نیروهای جدیدی را به استخدام درآورد و به این دلیل گرفتن بازیکن برای این تیم هزینه در بر خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیکا با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این باره حمایت خوبی داشته است، افزود: استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این باره حمایت‌های مالی خوبی کرده‌اند ولی باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

کریمی تأکید کرد: شهرستان اندیکا به دلیل داشتن دو سد و نیروگاه توانایی آن را دارد که این تیم زیر پوشش سازمان آب و برق خوزستان باشد و مدیر عامل این سازمان باید در این باره همانگونه که قبلاً نیز به این تیم توجه داشته‌اند توجه ویژه کنند.

وی خاطر نشان کرد:شهرستان اندیکا از استعداد‌های بسیار خوبی در ورزش والیبال برخوردار است و باید از این ورزش در شهرستان اندیکا حمایت شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول