اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت‌های ورزشی جانبازان مازندران خبر داد

چالوس میزبان والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشور

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشور به میزبانی مازندران در چالوس برگزار می‌شود.

چالوس میزبان والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری نقی مهدوی امروز در جمع خبرنگاران ورزشی ساری بیان داشت: پیشنهاد نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی را به فدراسیون جانبازان معلولان کشور ارائه دادیم با پیشنهاد ما موافقت شد.

وی گفت: هم‌اکنون همکاران در هیئت جانبازان و معلولان استان مشغول رایزنی و مکاتبات با دیگر استان‌ها هستند تا نخستین دوره این رقابت‌ها را باشکوه برگزار کنیم.

مسئول هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولان مازندران خاطرنشان کرد: هنوز تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات مشخص نیست ولی با توجه به مکاتبات صورت گرفته این احتمال می‌رود که بیش از 20 استان در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشور شرکت کنند.

مهدوی بیان داشت: تمامی هزینه‌های اقامت تیم‌های ورزشی برعهده اداره کل جانبازان و ایثارگران و هیئت ورزشی جانبازان و معلولان مازندران است.

وی در پایان گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور طی روز‌های 19 تا 23 اردیبهشت در سواحل چالوس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول