اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی:

والیبال ارومیه بدون راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای موفق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: بدون راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای و تخصصی نباید انتظار داشت که ارومیه سال آینده در تیم‌داری موفق عمل کند.

والیبال ارومیه بدون راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای موفق نمی‌شود

نقی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اگر هزینه یک بازیکن لیگ برتری به آموزش بومی اختصاص یابد، نتیجه بهتری گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه رده‌بندی در جدول برای تیم لیگ برتری استان مهم نیست، افزود: در لیگ برتر اول، دوم و یا هفتم بودن مهم نیست بلکه با داشتن ظرفیت‌های بالا در استان باید تیم، بومی و جوان باشد و کسب مقام اصلا مهم نیست؛ فقط باید تلاش کنیم که از لیگ حذف نشویم.

کریمی در ادامه با بیان اینکه بدون راه‌اندازی باشگاه حرفه‌ای و تخصصی نباید انتظار داشت ارومیه سال آینده نیز در تیم‌داری موفق عمل کند، گفت: شرکت فولاد ارومیه که سه سال پیش نیز در لیگ برتر والیبال تیم‌داری می‌کرد اظهار تمایل برای حضور مجدد در عرصه‌ ورزش استان کرده که در همین زمینه توافقات اولیه نیز صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت فولاد ارومیه قصد دارد در رشته‌ والیبال و فوتبال تیم‌داری کند که این امر نیاز به حمایت‌ها‌ی بیشتری دارد از این رو در صورت تحقق یافتن این موضوع بیشتر مشکلاتی که ورزش استان با آن روبروست، برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: آذربایجان غربی و شهر ارومیه همواره در امر مربیگری، داوری و تربیت بازیکنان حرفه‌ای و ملی‌پوش پیشرو بوده و افتخارات بسیار زیادی در اعتلای نام ایران به ارمغان آورده است.

کریمی کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی آسیا توسط تیم آذربایجان غربی را از جمله افتخارات مهم در سال 90 عنوان کرد و افزود: این مسابقات مهر‌ماه سال 90 به میزبانی ارومیه برگزار شد.

وی فعالیت هیئت‌های خوی، قره ضیاء الدین، چالدران، سلماس، نقده، مهاباد، میاندوآب و بوکان را بسیار چشمگیر عنوان و بیان کرد: امسال برای نخستین بار به منظور بالا بردن سطح کیفی مسابقات اقدام به جوان‌گرایی کردیم و تمام بازیکنان تیم‌های حاضر از رده‌های سنی جوانان و امید انتخاب شده‌اند.

رئیس هیئت والیبال آذربایجان غربی از ساخت و احداث 30 زمین والیبال روباز در شهرهای پیرانشهر، سلماس و سردشت خبر داد و خاطرنشان کرد: برای احداث این زمین‌ها یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول