اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته والیبال هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی:

نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته والیبال هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی استان با حضور 27 ورزشکار در قالب 9 تیم، در روزهای 31 فروردین تا اول اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مهدی نکاحی اظهار داشت: این مسابقات با همکاری تربیت‌بدنی کارگران و با حضور تیم‌هایی از شهرستانهای خواف، فیروزه، بردسکن، تربت‌حیدریه، تایباد، سبزوار و مشهد در مجموعه ورزشی شماره یک کارگران مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات به منظور انتخاب تیم اصلی خراسان‌رضوی برای حضور در نخستین مرحله مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور انجام می‌شود.

نکاحی از هادی رضایی، علیرضا قلی‌زاده و خودش به عنوان سه داور بین‌المللی والیبال ساحلی که داوری این دوره مسابقات را برعهده دارند، نام برد.

وی افزود: معیار انتخاب بازیکنان، توانایی ایستادن و دویدن روی ماسه و داشتن معلولیت خفیف است.

نکاحی با بیان اینکه به تازگی مسابقات والیبال ساحلی در تقویم فدراسیون جهانی قرار گرفته، اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور نیز در این ورزش تیم معرفی می‌شود و در سال جاری مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته والیبال هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان‌رضوی اظهار امیدواری کرد: با توجه به جذابیت‌های خاص این رشته ورزشی، تیم والیبال ساحلی کشور نیز هم‌چون والیبال نشسته با موفقیت در میادین بین‌المللی حاضر شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول