اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

اهتمام دستگاه‌های دولتی به واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی دولتی باید وظایف قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت را در دستور کار خود قرار دهند.

اهتمام دستگاه‌های دولتی به واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اصل 144 قانون اساسی مبنی بر واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی گفت: برای تحقق بخشیدن به این اصل، دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور فعال شده‌اند.

وی افزود: تمرکز کار در دولت ارائه خدمات به مردم را کند و سخت می‌کند، در حالی که واگذاری امور به دست آنها موجب روان و ارزانتر شدن کار می‌شود.

استاندار قم به ایجاد دفاتر پیشخوان دولت برای واگذاری بخشی از خدمات دولتی به مردم اشاره کرد و افزود: دفاتر پیشخوان دولت برای انجام برخی از خدمات دولتی که قابل واگذاری به بخش خصوصی است طراحی و تدوین شده است و این خدمات هم اکنون توسط دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان قم نیز از امور واگذاری خدمات دولت به بخش خصوصی نسبت به سایر استان‌های کشور باز نمانده است و بسیاری از دستگاه‌هایی که می‌توانستند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان واگذار کنند نسبت به این کار اهتمام  داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور به رضایت مردم از عملکرد دفاتر خدمات پیشخوان دولت در قم اشاره کرد و گفت: باید برون سپاری بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های خدمات‌رسانی دولتی باید وظایف قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت را در دستور کار خود قرار دهند تا هم کار دستگاه‌های دولتی سبک‌تر شود و هم تحقق اصل 44 خدمات اساسی در قم نمود بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول