اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه مالی و اعتباری مهر صورت گرفت

پرداخت تسهیلات به 3700 بسیجی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر از پرداخت تسهیلات به 3 هزار و 700 بسیجی در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات به 3700 بسیجی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالرضا شاکر شامگاه پنج‌شنبه در نشست مدیران موسسه مالی و اعتباری مهر بسیجیان استان بوشهر اظهار داشت: موسسه مالی و اعتباری مهر در سال‌های گذشته در مسیر رشد و شکوفایی حرکت کرده و به موفقیت‌های بسیار خوبی رسیده است.

وی افزود: این موسسه مالی و اعتباری با وجود بسیجیان عزیز متبرک شده و این امر موجب برکت‌افزایی و موفقیت روزافزون موسسه شده است.

مدیرکل موسسه مهر استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات تکلیفی به بسیجیان و تسهیلات مشارکت به متقاضیان آزاد از مهم‌ترین برنامه‌های این موسسه مالی است و هر سال نسبت به سال قبل از آن روند رو به رشدی داشته‌ایم.

شاکر تصریح کرد: سال گذشته بیش از 11 هزار پرونده تسهیلات در سطح استان بوشهر تشکیل شد و بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

وی بیان کرد: موسسه مهر بسیجیان تعامل بسیار خوبی با مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات دارد و به طرح‌های اقتصادی که توجیه اقتصادی لازم را داشته باشند تسهیلات پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر استان بوشهر یادآور شد: این موسسه در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر بیش از 160 هزار مشتری دارد که تلاش داریم تعداد مشتریان را در سال تولید ملی افزایش دهیم.

شاکر از پرداخت تسهیلات به 3 هزار و 700 بسیجی در استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: طی یک سال گذشته تعداد 3 هزار و 700 بسیجی در سراسر استان بوشهر در مجموع بالغ بر 80 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان داخلی در سال تولید ملی در دستور کار این موسسه قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول