اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویسی:

کسب سهمیه آسیا هدف صبای قم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه به دنبال سه امتیاز بازی مقابل داماش گیلان هستیم گفت: کسب سهمیه آسیا هدف صبای قم است.

کسب سهمیه آسیا هدف صبای قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالله ویسی در جمع خبرنگاران بازی‌های آخر لیگ برتر را حساس توصیف کرد و اظهار داشت: بعضی از تیم‌ها برای نیفتادن و بعضی دیگر برای ماندن در بالای جدول، قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه آسیا بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا مقابل تیم فوتبال داماش بتوانیم بازی خوب و زیبایی ارائه دهیم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

ویسی با بیان اینکه فردا برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان می‌شویم، تصریح کرد: امتیاز گرفتن از تیم‌ها در نیم‌فصل دوم سخت است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم به شانس بزرگ این تیم برای کسب سهمیه آسیا اشاره کرد و گفت: تیمی که 31 هفته جزو چهار تیم بالای جدول قرار دارد مطمئناً می‌تواند سهمیه خود را حفظ کند.

وی در ادامه وجود گزینه‌های مختلف برای باشگاه و مربی در فصل بعد را حق آنها دانست و بیان داشت: بازیکنان می‌توانند درباره آینده خود تصمیم بگیرند و بنده نیز از این قائده مستثنی نیستم.

ویسی با اشاره به صحبت‌های انجام شده با بعضی از تیم‌ها، ابراز داشت: هنوز تصمیم جدی نگرفتم و تمام تلاش خود را برای آسیایی شدن تیم صبا به‌کار می‌برم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گزینه نخست خود را این تیم نامید و اذعان کرد: در تیم صبای قم آزادی عمل دارم.

وی با بیان اینکه در آخر فصل تیم صبای قم مصدوم و محروم ندارد، خاطرنشان کرد: داماش گیلان در چند هفته گذشته بازی‌های خوبی انجام داده است.

ویسی همچنین به باخت تیم فوتبال بارسلونا اشاره کرد و افزود: از باخت تیم بارسلونا ناراحت شدم اما برد و باخت طبیعت فوتبال است و بارسلونا هم می‌تواند ببازد ضمن اینکه تیم مقابل بارسلونا بازی سالمی انجام نداده و تیمی که در 18 قدم بازی می‌کند از زیبایی بازی کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول