اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی لیگ برتر امید

صبای قم در دیداری تشریفاتی میهمان نفت اهواز شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیدار تشریفاتی از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور میهمان نفت اهواز شد.

صبای قم در دیداری تشریفاتی میهمان نفت اهواز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مصاف صبای قم مقابل نفت اهواز در آخرین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با توجه به موقعیتی که امیدهای صبا در جدول رده‌بندی دارند، بازی کاملا تشریفاتی برای این تیم محسوب می‌شود.

برای همین منظور صبای قم روز سه شنبه این هفته راهی اهواز خواهد شد تا خود را برای مقابله با تیم‌ نفت اهواز در خانه حریف آماده کند، دیداری که آخرین بازی خارج از خانه امیدهای صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر امید به شمار می‌رود.

تیم فوتبال امید صبای قم این روزها شرایط خوبی دارد، زیرا بعد از یک نیم فصل ناموفق، کادر فنی و بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای موفقیت تلاش زیادی انجام دادند تا امیدهای صبا در نخستین سال حضور در لیگ برتر فوتبال امید، جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کنند و از سقوط به لیگ دسته اول رهایی یابند.

صبای قم تا قبل از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در 23 مسابقه خود موفق به کسب 26 امتیاز شده است و با این تعداد امتیاز جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ برتر امید را برای خود در اختیار بگیرد.

با این حال کادر فنی و بازیکنان صبای قم همچنان امیدوارند این بازی خارج از خانه برابر تیم فوتبال امید نفت اهواز ادامه نتایج خوب و قابل قبول در بازی‌های اخیر شاگردان بابامیری باشد و صبا با کسب سه امتیاز این دیدار به یک رده بالاتر در جدول نیز صعود کند.

امیدهای صبای قم از بازی‌های قبل خود شش پیروزی، هفت تساوی و 9 باخت در کارنامه دارند و در جدولی که در حال حاضر تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر قرار دارد، آنها با کسب 26 امتیاز در میانه جدول ایستاده‌اند.

در هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان تیم رده یازدهم جدول رده بندی بود که در نهایت مقابل میهمان خود به تساوی دو بر دو رضایت داد.

این در حالی است که نفت اهواز یکی از سه نماینده استان خوزستان در لیگ برتر امید در حال حاضر با کسب هشت برد، 11 مساوی و سه باخت هم اکنون دارای 35 امتیاز است و در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر امید جای گرفته‌اند.

این در حالی است که تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور است و تیم‌های فولاد خوزستان، برق شیراز و نفت اهواز در مکان‌های دوم تا چهارم لیگ امید جای دارند.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور 13 تیم حضور دارند که بازی‌های این فصل را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در نهایت تیم‌های برتر این فصل مشخص شوند، ضمن اینکه صبا در هفته آینده در خانه برابر نفت اهواز به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول