اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بابامیری در گفت‌و‌گو با فارس:

صبای قم توانایی شکست استقلال اهواز را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: نمایش بازیکنان ما در نیم فصل دوم لیگ برتر امید فراتر از انتظار بوده و در بازی برابر استقلال اهواز نیز توانمندی‌ خود را بار دیگر نشان می‌دهیم.

صبای قم توانایی شکست استقلال اهواز را دارد

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آمادگی کامل و بسیار مطلوب تیم صبای برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با توجه به نتایج خوبی که در دیدارهای نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم، مطمئنم که در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال می‌توانیم بهتر و قوی‌تر بازی کنیم‌.

وی با اشاره به مصاف صبای قم برابر استقلال اهواز در هفته بیست و سوم ادامه داد: بازیکنان ما برای پیروزی در مقابل تیم استقلال اهواز انگیزه زیادی دارند و قطعا در این مسابقه با اعتماد به نفس بالا و با خیال راحت بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه به استراحت صبا در هفته بیست و دوم اشاره کرد و بیان داشت: این استراحت فرصت خوبی برای کادر فنی بود تا تیم را به خوبی محک زده و بازیکنان صبا برای بازی‌های حساس آینده شرایط مسابقه را به دست بیاورند.

وی اظهار داشت: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم که حاصل موفقیتش تا این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، وحدت، همدلی و دوستی بین تک تک اعضای تیم بوده است و امیدوارم تا پایان مسابقات لیگ امید نیز ادامه داشته باشد.

بابامیری عنوان داشت: آنچه که سبب شده است امروز فوتبالیست‌های امید صبای قم در شرایط بسیار خوبی قرار داشته باشد، حاصل تلاش و انگیزه آنها و یاری و مدد مدیریت تیم و همکارانم در کادر فنی امید صبا است که دلسوزانه برای موفقیت تیم کار می‌کنند.

وی با اشاره به بازی مقابل تیم استقلال اهواز در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در خانه اظهار داشت: تیم ما در این بازی بسیار خوب بازی خواهد کرد و قطعا مزد بازی برتر خود را نیز با کسب سه امتیاز به دست خواهد آورد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تاکید کرد: نتیجه این دیدار برای ما بسیار مهم خواهد بود تا بتوانیم ضمن بهبود موقعیت تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر برای ادامه بازی‌های لیگ برتر امید کشور با روحیه‌ای مناسب به مصاف حریفان برویم.

وی با بیان اینکه لیگ برتر هفته به هفته سخت‌‌تر می‌شود و باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم‌ بیان داشت: در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور باید با حریفان سرسختی همچون فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت اهواز هم مسابقه دهیم که قطعا حریفان ما نیز برای کسب موفقیت در این دیدارها به اندازه صبا تلاش و انگیزه دارند اما به توانایی بازیکنان تیم خود اعتقاد زیادی دارم و مطمئنم که در پایان نخستین حضور در لیگ برتر تیم موفقی خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول