اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

صبای قم با شکست شهرداری به رده چهارم صعود کرد

خبرگزاری فارس: صبای قم در دیداری از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیروز مصاف خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز شد تا یکی از اضلاع مربع مدعیان قهرمانی شود.

صبای قم با شکست شهرداری به رده چهارم صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پنج‌شنبه شب هفته یازدهم از دور برگشت خود را پشت سر گذاشت و طی آن صبای قم در دیدار خارج از خانه از سد شهرداری تبریز گذشت تا روند موفقیت‌های خود در لیگ را از سر بگیرد.

در دیداری که تنها حدود هزار تماشاگر نظاره‌گر آن بودند و قضاوت آن بر عهده محمود رفیعی بود، تیم فوتبال صبای قم با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود شهرداری تبریز گذشت تا شاگردان ویسی همچنان در لیگ برتر یکه‌تازی کنند.

صبای قم و شهرداری تبریز در حالی در دهمین روز از سال 91 در دیداری از هفته یازدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که تا پیش از این دیدار صبای قم با کسب 42 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار داشت و با این برد با 45 امتیاز به مکان چهارم رفت و به نزدیکی سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران رسید اما تیم فوتبال شهرداری تبریز با این باخت 27 امتیازی باقی ماند تا جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص بدهد و بدین ترتیب خطر سقوط به لیگ دسته اول را به شدت احساس کند.

در این مسابقه ابتدا این تیم فوتبال شهرداری تبریز بود که بازی را با تسلط بر توپ و میدان آغاز کرد ولی در ایجاد موقعیت‌های گل برتری از آن صبا بود که در چند فرصت می‌توانست به گل برتری نیز دست یابد تا اینکه ضربه ایستگاهی به دست آمده از سمت راست محوطه جریمه شهرداری تبریز فرصت مناسبی برای صبای قم بود که با غفلت مدافعان شهرداری تبریز، بهترین گلزن صبای قم یعنی غلامرضا عنایتی به توپ نواخت و بعد از دفع ناقص دروازه بانه شهرداری، این محسن بیات مدافع تازه رها شده از بند آسیب‌دیدگی صبای قم با حرکتی تکنیکی و آکروباتیک گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

بعد از گل تیم فوتبال صبای قم شاگردان علی‌اصغر مدیر روستا خیلی تلاش کردند تا این نتیجه را جبران کنند تا اینکه در دقیقه 42 نیمه نخست گل تساوی به ثمر رسید ولی شادی بازیکنان شهرداری دقایقی بیشتر دوام نداشت زیرا این بار زننده گل اول صبا یعنی محسن بیات در نقش سازنده ظاهر شد و غلامرضا عنایتی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری دو بر یک به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید و یکی دو حادثه از اتفاقات مهم بازی به 45 دقیقه دوم بازی کشیده شد.

در حالی که هنوز 10 دقیقه از زمان آغاز نیمه دوم نگذشته بود، پاس عمقی مهدی بدرلو هافبک دفاعی صبای قم در عمق دفاع تیم فوتبال شهرداری تبریز با ضربه دقیق و فنی غلامرضا عنایتی مهاجم گلزن صبای قم همراه و به گل سوم تیم صبای قم تبدیل شد.

صبای قم در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز شنبه 19 فروردین در قم میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول