اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت نفت آبادان:

با آمادگی کامل مقابل صبای قم قرار می‌گیریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از آمادگی کامل تیمش برای دیدار خارج از خانه مقابل صبای قم در لیگ برتر فوتبال خبر داد.

با آمادگی کامل مقابل صبای قم قرار می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم خوزه آلبرتو کاستا سرمربی اهل کشور پرتغال تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صبای قم در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز کرد: وقتی تغییری در کادر فنی یک تیم حرفه‌ای فوتبال انجام می‌شود، مربی جدید برای شناخت تیمش و ظرفیت‌های موجود در آن نیاز به زمان زیادی دارد که خوشبختانه این مهم را در تعطیلات لیگ برتر به دست آوردیم.

وی اضافه کرد: در هفته‌هایی که من در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشته‌ام، مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم و محرومیت‌ها اشکالات زیادی به تیم ما وارد کرد اما تمام سعی خود را انجام دادیم تا آسیبی به تیم وارد نشود و خطری تیم را تهدید نکند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز داشت: حتی در یکی از دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ما 17 بازیکن در ترکیب تیم داشتیم و لیست تیم هم کامل نشد، اما امروز این مشکل را نداریم چرا که تنها یک بازیکن تیم ما غایب است.

وی یادآور شد: تنها غایب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار حساس هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، امید شریفی‌نسب‌ هافبک بازی‌ساز تیم ما است که به دلیل مصدومیت همراه تیم نخواهد بود.

کاستا تصریح کرد: ما در تعطیلات لیگ برتر زمان زیادی برای بازسازی تیم داشتیم و الان در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم، تیم ما در چند بازی اخیر نیز روند رو به رشدی در پیش گرفته بود و آن را مقابل صبای قم نیز ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: ما آمادگی کافی برای انجام یک بازی خوب مقابل تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران را داریم اما اینکه چه نتیجه‌ای در پایان این مسابقه برای ما رقم می‌خورد و سرنوشت بازی چه خواهد شد، به نوع بازی صبا و اتفاقات داخل زمین مسابقه بستگی دارد و هرگز پیش‌بینی از نتیجه بازی نخواهم داشت به این امید که بازی خوبی را انجام دهیم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ابراز کرد: ما در دیدار با صبای قم فوتبالی را بازی می‌کنیم که همراه با پیروزی و کسب سه امتیاز باشد، ضمن اینکه می‌دانم صبای قم نیز در خانه برای بردن تلاش می‌کند و سه امتیاز را می‌خواهد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان ساعت 17 امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه در دیداری حساس از هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول