اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی منصوریان

2 بازیکن صبای قم به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان دو بازیکن صبای قم را به اردوی آماده سازی این تیم فرا خواند.

2 بازیکن صبای قم به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمتر از یک ماه است که علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم ملی امید المپیک کشورمان از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان منصوب شده است.

منصوریان در مسئولیت خطیری که بار دیگر بر‌عهده گرفته است، ماموریت دارد تا تیم ملی فوتبال امید کشورمان را برای مسابقات آسیایی سال 2014 در کره جنوبی و همچنین رقابت‌های المپیک 2016 در برزیل آماده کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه موفقی در فوتبال دارد، در گام نخست نفرات مورد نظر خود را برای حضور در نخستین مرحله آماده سازی فراخواند تا استارتی جدی برای دو هدف مهم خود زده باشد.

برای این منظور منصوریان جوان و با انگیزه 28 بازیکن مستعد تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران کشورمان فراخواند تا کار آماده‌سازی این تیم جدی‌تر از گذشته آغاز شود. 

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 17 روز شنبه بیست و ششم فروردین‌ ماه با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی، خود را به کادر فنی تیم ملی فوتبال امید در هتل المپیک تهران معرفی کنند.

این در حالی است که اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امید کشورمان از فردا تا روز سه شنبه 29 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و در بین نفرات دعوت شده به تیم ملی امید سید مجتبی مبینی‌پور و سعید آقاجانی دو بازیکن تیم فوتبال صبای قم نیز حضور دارند.

سعید آقاجانی بازیکن تبریزی که سابقا در تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بازی می‌کرده است، هم اکنون در تیم بزرگسالان فوتبال صبای قم حضور دارد و پیش از این سابقه حضور در تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان را نیز داشته است.

ضمن اینکه سید مجتبی مبینی پور بازیکن جوان، با اخلاق و با انگیزه صبای قم نیز یکی از مهره‌های کلیدی و موثر تیم امید صبای قم است که در رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت این تیم به میدان می‌رود و بازی موفقی در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته بیست و سوم برابر تیم ملوان بندر انزلی داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول