اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ابهر

سارقی که با بیسکویت اقدام به سرقت خودرو می‌کرد، دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو که با بیسکویت طعمه‌های خودرو را مسموم و سپس اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

سارقی که با بیسکویت اقدام به سرقت خودرو می‌کرد، دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد اکبری‌کنعان اظهار داشت: در پی اطلاع پلیس از سرقت یک دستگاه خودرو که سارق با استفاده از شگرد قدیمی و مسموم کردن راننده، اقدامات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با تلاش مأموران و کار اطلاعاتی صورت گرفته رد پای یک سارق سابقه‌دار به نام "م- م" شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: این متهم ساکن تنکابن بود که با حضور مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر در تنکابن و با همکاری پلیس این شهرستان منزل متهم شناسایی و تحت نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در یک اقدام ضربتی متهم دستگیر و برای تحقیقات بیش‌تر به پلیس آگاهی شهرستان ابهر منتقل و مورد بازجویی قرار گرفت.

اکبری‌کنعان افزود: این متهم اعتراف کرد پس از شناسایی طعمه‌های خود و کرایه خودرو به صورت دربستی با ریختن طرح دوستی با راننده با دادن بیسکویت مسموم که از قبل آماده کرده بود رانندگان را بی‌هوش و سپس اقدام به سرقت خودرو و اموال با ارزش رانندگان می‌کرد.

وی به همشهریان توصیه کرد: رانندگان سعی کنند در انتقال مسافران از مسیرهای اصلی حرکت کرده و به بهانه خلوت بودن و روانی ترافیک از مسیرهایی که فرعی هستند و آشنایی ندارید و صرفاً توسط مسافران پیشنهاد و اصرار می‌کنند، تردد نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تأکید کرد: شگرد گروهی از سارقان این است که در یک مسیر و در فواصل اندک قرار گرفته و به عنوان مسافر سوار اتومبیل می‌شوند و با همکاری یکدیگر و اغفال راننده مبادرت به سرقت اتومبیل یا اخاذی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان از پذیرفتن هر گونه خوراکی، نوشیدنی و خوشبوکننده‌ها از مسافران ناشناس امتناع و در صورت سرقت خودرو خود، مراتب را به پلیس اطلاع داده و با دادن مشخصات کامل خودرو از قبیل شماره پلاک، شاسی، موتور و رنگ خودرو پلیس را در کشف سرقت یاری کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول