اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تارتار:

بازی مقابل صبای قم سخت است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه تیم صبای قم برای کسب سهمیه آسیا فردا در زمین بازی حاضر می‌شود گفت: بازی مقابل صبای قم سخت است.

بازی مقابل صبای قم سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار در جمع خبرنگاران به انگیزه بالای تیم فوتبال صبای قم برای کسب سهمیه آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: صبای قم مطمئناً برای کسب سه امتیاز وارد زمین بازی می‌شود.

وی با تاکید براینکه تیم فوتبال داماش گیلان دغدغه سقوط از لیگ برتر را ندارد، افزود: بازیکنان ما با خیال آسوده برای کسب سه امتیاز بازی وارد زمین مسابقه می‌شوند.

تارتار استفاده از بازیکنان با انگیزه را در دستور کار خود دانست و تصریح کرد: بازیکنان بی‌انگیزه در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به بازی معمولی این تیم مقابل ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: در جلسه پس از بازی با بازیکنان اتمام حجت کردم و از آنها خواستم با تمام توان خود بازی کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز خود را برای بازی‌های آخر لیگ برتر گذاشته‌ام، ابراز داشت: دوست دارم تیم در پایان فصل نتیجه بگیرد و در کنار تیم بتوانم کارنامه‌ای خوبی داشته باشم و جایگاه مناسبی را برای تیم ایجاد کنم.

تارتار به چهار بازیکن مصدوم و محروم تیم فوتبال داماش گیلان اشاره کرد و افزود: سید علی حسینی محروم است ضمن اینکه جهانگیر عسگری، هادی محمدی و آبشک بازیکنان مصدوم این تیم هستند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه برای هر بازی ترکیب ویژه‌ای داریم، خاطرنشان کرد: افشین چاوشی در بعضی از بازی‌ها به طور کامل بازی می‌کند.

وی، انگیزه بالا را ملاک در ترکیب قرار گرفتن بازیکنان اعلام کرد و بیان داشت: از هواداران تیم داماش می‌خواهم فردا ورزشگاه را پر کرده و انگیزه بالایی برای بازیکنان این تیم ایجاد کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول