اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن خبر داد

حسینی و طالبی غایبان ذوب‌آهن مقابل داماش

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای دیدار با داماش بازیکن محرومی نداریم، اما سیدمحمد حسینی و فرشید طالبی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

حسینی و طالبی غایبان ذوب‌آهن مقابل داماش

مجید کرباسچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم ذوب‌آهن طی هفته گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و برای رویارویی با تیم داماش آماده است.

وی با بیان اینکه جلسه تمرینی امروز در ساعت 12 برگزار شده و پس از آن بازیکنان به هتل می‌روند، افزود: فرشید طالبی و سیدمحمد حسینی هم‌چنان مصدوم هستند و نمی‌توانند در بازی با داماش نیز در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن به مصدومیت فرشید طالبی اشاره کرد و بیان داشت: طالبی تمرین هوازی را آغاز کرده و طی یکی دو روز آینده با صلاحدید پزشکان گچ دستش را باز می‌کند تا در بازی‌های آینده بتواند تیم را همراهی کند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم ذوب‌آهن در آستانه دیدار با داماش تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن ده بازی گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و برای ادامه این روند تیم داماش را نیز مغلوب می‌کنیم.

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال، تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم داماش گیلان است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول