اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران:

رای بازی نیمه‌تمام پرسپولیس و داماش به‌زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رای بازی نیمه‌تمام دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان به زودی اعلام می‌شود.

رای بازی نیمه‌تمام پرسپولیس و داماش به‌زودی اعلام می‌شود

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: منتظر گزارش رفیعی داور بازی و همچنین نماینده فدراسیون و کمیته داوران هستیم تا درباره این دیدار رای منطقی صادر شود.

وی گفت: در این دیدار خودم به اتفاق آقایان حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و عسگری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون در ورزشگاه حضور داشتیم و از نزدیک نظاره‌گر این دیدار بودیم و از چون و چرای این بازی اطلاع کامل داریم. 

بهروان تصریح کرد: بازی دو تیم پرسپولیس و داماش در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز بد فوتبال ایران بود که این بازی می‌تواند تاثیر بسیار بدی برای خانواده‌ها و همچنین تماشاگران نوجوان و جوان در ورزشگاه داشته باشد.

این مسئول افزود: این بازی در نیمه نخست مشکلی نداشت، اما در نیمه دوم با دریافت گل و همچنین اخراج دو بازیکن پرسپولیس حساسیتش به اوج رسید و تماشاگران و هواداران پرسپولیس با توهین و فحاشی خود عامل قطع بازی از سوی داور مسابقه شدند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران و سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: من داور نیستم و درباره اشتباهات محمود رفیعی داور بازی پرسپولیس و داماش نظر نمی‌دهم، کارشناسان داوری و رئیس کمیته داوران فدراسیون درباره این قضاوت نظر می‌دهند.

بهروان یادآور شد: می‌گوییم فوتبال ما حرفه‌ای شده است، آیا تماشاگران و هواداران باشگاه‌های مختلف در فوتبال ایران حرفه‌ای شدند، هوادار و تماشاگر نباید به خود اجازه دهند که علیه داور، بازیکنان و کادر فنی تیم مقابل توهین و یا فحاشی کند. 

وی متذکر شد: در کنار توهین و فحاشی هواداران پرسپولیس به داور، تماشاگران داماش هم علیه بازیکنان و تماشاگران پرسپولیسی فحاشی داشتند که در این باره نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد رفتارهای ناشایست و ضد فوتبالی در کشور خود نباشیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مدیران باشگا‌ه‌ها باید در درجه اول کارهای فرهنگی را در بین هواداران و تماشاگران خود گسترش دهند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول