اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تارتار:

بازیکنان داماش دچار غرور کاذب نشوند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان کسب سه امتیاز را هدف بازی مقابل مس سرچشمه عنوان کرد و گفت: بازیکنان داماش دچار غرور کاذب نشوند.

بازیکنان داماش دچار غرور کاذب نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار عصر امروز در جمع خبرنگاران به بازی مقابل تیم فوتبال سرچشمه کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: بازی فردا برای دو تیم سخت است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سرچشمه کرمان هنوز بر روی کاغذ شانس ماندن در لیگ برتر را دارد، افزود: بازیکنان مس سرچشمه فردا بازی انتحاری می‌کنند و به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.

تارتار کسب سه امتیاز را هدف بازی مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه دانست و تصریح کرد: بازیکنان داماش به دلیل پیروزی هفته گذشته نباید دچار غرور کاذب شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه بازی فردا موقعیت این تیم را در لیگ برتر مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم برای بازی مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه نداریم.

وی بازی مقابل تیم فوتبال سرچشمه را غیر قابل پیش‌بینی خواند و گفت: ساختار دفاعی تیم داماش ترمیم شده و در مدت دو هفته اخیر بر حمله تمرکز کرده‌ایم.

تارتار، چمن زمین ورزشگاه شهید عضدی را بر بازی بازیکنان تاثیرگذار عنوان کرد و ابراز داشت: توپ در زمین چمن مصنوعی سخت جابه‌جا می‌شود و بدن بازیکنان را خسته می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان دستیابی به پیروزی را موجب استرس در بازیکنان دانست و اذعان کرد: تلاش می‌کنیم در بازی خانگی دل هواداران را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه تذکرهای لازم به بازیکنان تیم داماش داده شده است، بیان داشت: دوست دارم بازیکنان با انگیزه بالا وارد زمین بازی شوند و گل بزنند.

بازی تیم‌های داماش گیلان و مس سرچشمه کرمان عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول