اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورزشگاه عضدی رشت

داماش گیلان میزبان مس سرچشمه است

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال داماش گیلان با مس سرچشمه در ورزشگاه شهید عضدی رشت مصاف می‌دهد.

داماش گیلان میزبان مس سرچشمه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ساعت 17 عصر امروز داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم حریف مس سرچشمه است.

تیم فوتبال داماش پس از دیدار با پرسپولیس تمرینات منظم خود را برای رویارویی با مس سرچشمه از سر گرفت و بازیکنان داماش مصمم هستند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند و جایگاه داماش گیلان را در مکان‌های تک رقمی جدول لیگ برتر تثبیت کنند.

بازی امروز موقعیت تیم داماش را در لیگ برتر مشخص می‌کند به ویژه اینکه داماش در این دیدار بازیکن محروم و مصدوم برای بازی مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه ندارد

و ساختار دفاعی تیم داماش ترمیم شده و در مدت دو هفته اخیر بر حمله تمرکز کرده‌اند.

کسب سه امتیاز هدف داماش مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه است ضمن اینکه مس سرچشمه نیز برای کسب ابن سه امتیاز بازی می‌کند و این دیدار برای هر دو تیم سخت است.

بازی دو تیم در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود و مهدی تارتار سرمربی داماش معتقد است که چمن مصنوعی زمین ورزشگاه شهید عضدی بر بازی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و توپ در زمین چمن مصنوعی سخت جابه‌جا می‌شود و بدن بازیکنان را خسته می‌کند.

داماش گیلان از 29 بازی و کسب 36 امتیاز در ردیف یازدهم جدول برتر است و مس سرچشمه از 29 بازی 19 امتیاز کسب کرد و جایگاهی در ردیف هجدهم این جدول دارد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول