اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

مشکل مالی داماش برطرف شد/پاداش 150 میلیون ریالی در انتظار ملوان و داماش

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با دستور دادستان کل کشور مشکل مالی تیم داماش گیلان برطرف شد.

مشکل مالی داماش برطرف شد/پاداش 150 میلیون ریالی در انتظار ملوان و داماش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی صبح امروز در جلسه ورزش و جوانان استان گزارشی از دیدار استاندار گیلان، معاون سیاسی‌امنیتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر عامل داماش و مسئولان دیگر با محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور را ارائه داد.

وی اظهار کرد: در نشستی که روز گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای داشتیم با مساعدت استاندار و وزیر ورزش و جوانان، دادستان کل کشور با پرداخت بدهی‌های باشگاه داماش گیلان از منابع موجود باشگاه موافقت کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: قرار است دو هفته آینده مشکلات واگذاری و مسائل حقوقی داماش نیز برطرف شود تا این تیم با خیالی آسوده کار خود را ادامه دهد.

وی در باره مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه ملوان اذعان کرد: در نشستی که امروز با هیئت مدیره باشگاه ملوان منطقه آزاد در تهران داشتیم امیدواریم منطقه آزاد حمایت‌های مالی از این تیم مردمی را همچنان ادامه دهد.

بابایی اضافه کرد: استاندار گیلان نیز بابت هر پیروزی تیم‌های داماش و ملوان در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر قول پاداش 100 تا 150 میلیون ریالی را داده است.

قرارداد حمایت مالی منطقه آزاد از باشگاه ملوان  بندرانزلی پایان اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسیده بود و مسئولان منطقه آزاد اعلام کرده بودند که با توجه به قانون قادر به حمایت نیستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول