اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل سال آینده

البرز میزبان مسابقات بین‌المللی هاکی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت هاکی استان البرز گفت: اوایل سال آینده البرز میزبان مسابقات بین‌المللی هاکی می‌شود.

البرز میزبان مسابقات بین‌المللی هاکی می‌شود
محسن ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از میزبانی لیگ برتر هاکی درصدد میزبانی از یک رویداد مهم بین‌المللی در رشته هاکی هستیم که در این ارتباط فدراسیون هاکی پیگیر موضوع است و به احتمال زیاد استان البرز در فروردین یا اردیبهشت سال آینده میزبانی مسابقات بین‌المللی پنج جانبه‌ای را با حضور کشورهای مدعی هاکی برعهده خواهد داشت.

احتمال حضور تیم بانوان البرز در لیگ برتر هاکی

ربیعی در ادامه از احتمال حضور تیم بانوان استان البرز در لیگ برتر هاکی کشور خبر داد و گفت: به دنبال تدارک و آماده‌سازی تیم هاکی مردان جهت حضور در لیگ برتر، تیم بانوان استان البرز نیز تشکیل شده اما حضور این تیم در لیگ برتر هاکی که سال آینده برگزار می‌شود منوط به ارزیابی توان این تیم و آمادگی آن دارد که بر این اساس مقرر شده پس از برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم قزوین درباره شرکت تیم بانوان در لیگ برتر هاکی تصمیم نهایی اتخاذ شود.

سرپرست هیئت هاکی استان البرز در پایان به طرح استعدادیابی استان نیز اشاره کرد و گفت: درصدد واگذاری یکی از سالن‌های درخواستی هستیم تا این طرح را شروع کنیم که به طور حتم این برنامه را با قدرت تمام به اجرا در خواهیم آورد تا بتوانیم برای هاکی استان در سال‌های آینده پشتوانه‌سازی کنیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول