اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت خبر داد

برگزاری لیگ‌های سرعت و هاکی در کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت گفت: برگزاری لیگ‌های سرعت و هاکی از برنامه‌های فدراسیون در سال آینده است.

برگزاری لیگ‌های سرعت و هاکی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حلیم شرعی بعد از ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی هیئت اسکیت استان زنجان‌ اظهار داشت: بر‌اساس سیاست‌های نظام ورزش کشور برنامه‌های مختلفی از سوی فدراسیون اسکیت در سال جاری اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی اسکیت استان‌ها نیز از برنامه‌های نظام ورزش استفاده می‌کنند، افزود: برنامه‌های فدراسیون ورزش با برنامه‌های عملیاتی و تعریف شده در کشور اجرایی می‌شود.

سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت لازمه فدراسیون موفق را داشتن امکانات استاندارد عنوان کرد و افزود: سیاست‌های فدراسیون اسکیت براساس برنامه پنجم توسعه در کشور دنبال می‌شود.

وی بر ضرورت همگانی کردن رشته اسکیت در کشور تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی هیئت اسکیت در کشور انجام شده است.

شرعی استاندارد نبودن زمین‌های اسکیت را از مشکلات کشور در این زمینه عنوان کرد و افزود: توجه به ساخت زمین‌های استاندارد از برنامه‌های فدراسیون اسکیت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های لازم در مقاطع مختلف از تاکیدات فدراسیون اسکیت است، خاطرنشان کرد: باید از حضور افراد با تجربه برای ارائه آموزش‌های لازم در جامعه استفاده کرد.

سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت توسعه همگانی ورزش اسکیت را از برنامه‌های این فدراسیون عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی بر ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های ورزش اسکیت در کشور تاکید کرد و افزود: باید زیرساخت‌های این ورزش در کشور فراهم شده و به همگانی کردن آن کمک کرد.

شرعی از برگزاری مسابقات اسکیت ساحلی در چین در سال آینده خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور ورزشکاران اسکیت سوار در این مسابقات اندیشیده شده است.

وی ارتقای مربیان اسکیت را از برنامه‌های این فدراسیون عنوان کرد و یادآور شد:‌ با توجه به ظرفیت‌های این رشته باید مربیانی کارآمد تربیت شوند.

سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت استان زنجان را دارای ورزشکارانی جوان و آتیه‌دار دانست و گفت: استان زنجان سابقه مطلوبی در زمینه ورزش اسکیت در کشور دارد.

وی با اشاره به بازی‌های لینوچوان بیان داشت: باید از این فرصت برای حضور ورزشکاران استفاده کرد.

شرعی توجه به نظام استعداد‌یابی را از محورهای مهم مورد توجه فدراسیون اسکیت دانست و گفت: از متخصصان خارج از این فدراسیون برای بهره‌گیری بیشتر از این نظام استفاده می‌شود.

وی از ضرورت دانشگاهی شدن رشته اسکیت خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای دانشگاهی شدن این رشته از سوی فدراسیون انجام شده است.

سرپرست هیئت فدراسیون اسکیت با بیان اینکه باید به صورت نظام باشگاهی به ورزش اسکیت توجه شود، خاطرنشان کرد:‌ برگزاری لیگ‌های سرعت و هاکی از برنامه‌های فدراسیون در سال آینده است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول