اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

آموزش 9 هزار نفر در فنی و حرفه‌ای کاشان

خبرگزاری فارس : رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان گفت: در سال گذشته 9 هزار و 435 نفر در این مرکز آموزش دیدند.

آموزش 9 هزار نفر در فنی و حرفه‌ای کاشان

محمود الوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این افراد در رشته‌های فنی و تخصصی و فناوری اطلاعات، فنی و نرم‌افزاری کاربردی، فنی و خدماتی و کشاورزی آموزش دیده‌اند.

وی افزود: از این تعداد افراد آموزش دیده تعداد 3 هزار و 406 نفر در مراکز ثابت شهید موسویان و ICT ناجی‌آباد و در رشته‌های فنی و تخصصی و فناوری اطلاعات آموزش‌‌ها را فرا گرفته‌اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان اضافه کرد: 257 نفر نیز در جوار دانشگاه‌ها و در رشته‌های فنی و نرم‌افزاری کاربردی و 545 نفر در روستاها در رشته‌های فنی و خدماتی و کشاورزی آموزش دیدند.

الوانی یادآور شد: 3 هزار و 60 نفر در بخش خصوص آموزشگاه‌های آزاد، یک‌هزار و 510 نفر در جوار کارخانجات و صنایع و صنوف، 287 نفر از جامعه نابینایان و کاشانه مهر اداره بهزیستی معلولان جسمی و خانم‌های سرپرست خانواده و 370 نفر در پادگان‌ها و ندامت‌گاه کاشان توسط تیم‌های سیار آموزش دیده‌اند.

وی افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان طی سال گذشته با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز ثابت شهرستان کاشان، تیم‌های سیار شهری و روستایی و آموزش در مراکز جوار کارخانجات، مراکز جوار دانشگاه‌ها و آموزش در پادگان‌های نظامی و ندامت‌گاه، آموزش در بخش خصوصی آموزشگاه‌های آزاد و خرید خدمات آموزشی و استاد و شاگردی کارنامه موفقی در تربیت نیروی ماهر و بهبود شایستگی‌ها و ارتقای توانمندی نیروی انسانی داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: بر اساس روند چشم‌انداز 20 ساله کشور در افق 1404 کشوری مبنی بر برخورداری از دانش پیشرفته و توانمندی در تولید علم و فناوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی است. 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان اضافه کرد: بی‌شک دستیابی به این چشم انداز بلند، عزم جدی، تلاش وافر و پویایی بیش از پیش تمامی مجموعه‌های علمی و آموزشی کشور را می‌طلبد.

الوانی در پایان ارتقای سطح مهارت‌ها، افزایش بهره‌وری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، ارتقای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان به آموزش عالی علمی و کاربردی فنی و حرفه‌ای و جذب دانشجو از طریق سازمان سنجش در رشته‌های برق کنترل و ابزار دقیق و همچنین رشته‌های ماشین‌افزار و جوشکاری تخصصی به صورت پودمانی را از جمله موفقیت‌ها و فعالیت‌های این مرکز اعلام کرد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول