اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

ورزشکاران سوادکوه موفق به کسب 11 مقام تیمی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه گفت: ورزشکاران سوادکوه در طول یک سال اخیر موفق به کسب 11 مقام تیمی شدند.

ورزشکاران سوادکوه موفق به کسب 11 مقام تیمی شدند

محمدرضا دارابی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با تاکید بر این مطلب که کسب عنوان‌های ورزشی، گامی در مسیر گسترش ورزش محسوب می‌شود، بیان داشت: ورزشکاران سوادکوه در طول سال گذشته موفق به کسب 11 عنوان برتر تیمی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه بیان داشت: عنوان‌های برتر کسب شده تیم‌های ورزشی سوادکوه در طول یک سال اخیر مربوط به رده‌های استانی، کشوری و بین‌المللی بوده است.

وی به رشته‌های ورزشی سوادکوه که در یک سال اخیر موفق به کسب عنوان شده‌اند اشاره کرد و گفت: تیم‌های ووشو، کاراته، آمادگی جسمانی، کشتی با کمربند، ژیمناستیک، فوتسال، کاراته، هندبال و مچ‌اندازی در طول یک سال اخیر موفق به کسب برتر شدند.

دارابی به کسب دو عنوان ملی و یک عنوان بین‌المللی تیمی ورزشکاران سوادکوهی اشاره کرد و گفت: تیم کاراته صدرا در مسابقات بین‌المللی فرانسه به مقام اول و تیم کشتی با کمربند در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام دوم و ژیمناستیک به مقام سوم دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه خاطرنشان کرد: هشت مقام کسب شده مربوط به مردان و سه عنوان تیمی کسب شده یک سال اخیر مربوطه به بانوان بوده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های این اداره برای افزایش عنوان‌های تیمی و انفرادی اشاره کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی، تلاش خود را برای جذب هر چه بیشتر علاقمندان و مدیریت کسب افتخارات مختلف ورزشی صرف کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول