اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست استاندار زنجان از متمکنین برای انصراف از دریافت یارانه‌

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خودانصرافی خانوارهای دارای تمکن مالی موجب بهره‌مندی بیش تر خانوارهای محروم از یارانه می‌شود.

درخواست استاندار زنجان از متمکنین برای انصراف از دریافت یارانه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در ستاد هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: بحث خود‌انصرافی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی امر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که توسط دولت وقت در حال اجرا است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها موجب تأثیرات مثبتی در جامعه شده است، اضافه کرد: این قانون حتی مورد قبول مقام معظم رهبری نیز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و پس از اجرای مرحله نخست این قانون تأثیر هدفمندی یارانه‌ها در جامعه مشهود است، افزود: در حال حاضر بسیاری از اقتصاددانان نیز این قانون را تأیید کرده و بر آثار مثبت آن تأکید دارند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به سود‌جویی برخی از افراد فرصت‌طلب برای منفی جلوه دادن قانون مذکور اضافه کرد: افرادی که قصد تخریب این قانون را دارند، به دلایل سیاسی و یا به هر دلیلی در تلاش برای منفی نشان دادن هدفمندی یارانه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد دوست ندارند که بسیاری از اقدامات بزرگ و مؤثر برای کشور در زمان فعالیت دولت وقت اتفاق بیفتد به همین دلیل اقدام به منفی جلوه دادن این قانون می‌کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر قانونی بزرگی که اجرا می‌شود، حاشیه دارد، افزود: نکته مهم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها این است که قانون هدفمندی را مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده و این برای افرادی که این قانون را اجرا می‌کنند، ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها در راستای اجرای عدالت در جامعه اجرا می‌شود و تلاش مسئولان در این زمینه توزیع امکانات موجود در جامعه به صورت عادلانه است.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به بحث خود‌انصرافی افراد بهره‌مند از استفاده از یارانه اضافه کرد: این امر باید به صورت جدی توسط مسئولان پی‌گیری شود.

وی اظهار کرد: خود‌انصرافی اقشار بهره‌مند موجب استفاده بیش‌تر خانوارهای نیازمند از امکانات موجود در جامعه می‌‌شود.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول