اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

تغییرات دریافت یارانه نقدی در مراکز پلیس + 10 یزد انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: تغییرات مربوط به دریافت یارانه‌های نقدی در زمینه تولد، ازدواج و طلاق از این پس در مرکز پلیس + 10 در سطح استان یزد انجام می‌شود.

تغییرات دریافت یارانه نقدی در مراکز پلیس + 10 یزد انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر از ثبت تغییرات مربوط به دریافت یارانه‌ها در مراکز پلیس + 10 استان یزد خبر داد.

وی افزود: همچنین تغییرات مربوط به شماره حساب و درج آن در سامانه رفاهی، تنها از طریق بانک‌ها صورت می‌گیرد.

میر با بیان اینکه پیشتر این تغییرات توسط سرپرست خانوارها از طریق اینترنت و یا مراجعه به سازمان اقتصادی و دارایی استان انجام می‌شد، گفت: واگذاری این امور به بخش خصوصی همچنین اطلاع‌رسانی و پاسخگو بودن سازمان به مردم در طول یک‌سال پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، منجر به کاهش مراجعات مردم به این سازمان شده است.

وی با بیان اینکه سازمان امور اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در استان پاسخگوی مردم برای راهنمایی در این زمینه است، اظهار داشت: این سازمان در راستای درج شماره حساب بانکی در سامانه وزارت رفاه refahi.ir و راهنمایی در زمینه سایت ncr.ir اقدام به پاسخگویی و راهنمایی شهروندان کرده است.

میر خاطرنشان کرد: علاوه بر آن، اقدامات لازم در زمینه اصلاح اطلاعات خانوارها توسط سازمان اقتصادی و دارایی انجام شده است و شهروندان با مراجعه به این سازمان نسبت به این امر اقدام کردند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: خانوارهایی که سرپرست آنها فوت شده و یارانه آنها به حساب متوفی واریز شده است، باید با در دست داشتن اسناد و مدارک لازم ضمن مراجعه به یکی از مراکز پلیس + 10، نسبت به اصلاح اطلاعات خانوار خود در سامانه مرکز آمار ایران اقدام کنند.

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌های استان یزد یادآور شد: همچنین سرپرست جدید این خانوارها باید از تاریخ اول تا پنجم ماه بعد به یکی از شعبه‌های بانکی که حساب یارانه سرپرست قبلی در آن بوده مراجعه و حساب جدیدی را به این منظور افتتاح و در سامانه رفاهی ثبت کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول