اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد تومان زکات در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (‌ره‌) آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 3 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده است.

جمع‌آوری 3 میلیارد تومان زکات در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلال حسین‌زاده بعد‌از‌ظهر امروز در همایش زکات استان آذربایجان غربی که با حضور ائمه جمعه و عاملان زکات استان در مصلای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در بین شهرستان‌های استان آذربایجان غربی بیشترین میزان زکات در شهرستان مهاباد با 6 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

این مسئول با بیان اینکه از کل زکات جمع‌آوری شده در استان 30 درصد برای کمک به فقرا هزینه شده است، تصریح کرد: 70 درصد دیگر از زکات جمع‌آوری شده استان نیز برای پروژه‌های عام‌المنفعه از جمله ساخت مسجد، خانه عالم و حسینیه هزینه شده است.

حسین‌زاده با اشاره به برگزاری همایش زکات در استان اعلام کرد: این همایش در راستای ترویج، اشاعه و توسعه فرهنگ و سنت‌های حسنه اسلامی از جمله فریضه واجب زکات موثر است.

وی ادامه داد: همان‌طور که شاهد هستیم هر سال در بحث زکات و افزایش زکات از نظر تعداد و مبلغ، رشد چشمگیری داریم و امید است با تلاش مبلغان و عاملان زکات بتوانیم در ارتباط با جمع‌آوری زکات با تشکیل جلسات متعدد شاهد جمع‌آوری خوب زکات در استان باشیم.

این مسئول افزود: بخش مهمی از زکات جمع‌آوری شده برای رسیدگی به نیازمندان منطقه است که با مدد مردم سعی می‌شود با زکات جمع‌آوری شده در کاستن آلام مردم نیازمند موثر واقع شویم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول