اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات هیئت رئیسه

نعمت‌زاده بار دیگر رئیس شورای شهر چالوس شد

خبرگزاری فارس: محمداسماعیل نعمت‌زاده بار دیگر رئیس شورای شهر چالوس شد.

نعمت‌زاده بار دیگر رئیس شورای شهر چالوس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، پیش از ظهر امروز در آستانه روز شورا، جلسه‌ای به منظور انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر چالوس برگزار شد و طی آن با حداکثر آرا توسط اعضای شورا، محمداسماعیل نعمت‌زاده برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر چالوس باقی ماند.

در همین راستا غلامحسین خلج به‌عنوان نائب رئیس و قربان سام دلیری به‌عنوان خزانه‌دار این شورا انتخاب شدند.

در حاشیه این جلسه رئیس شورای شهر چالوس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: یکی از مزیت‌های نظام ما مردم‌سالاری بودن آن است که طی آن مردم با انتخاب اعضای شورا در انتخاب شهردار شهرستان نیز دخیل هستند، همچنان که نماینده مجلس، رئیس جمهور و حتی رهبری نیز به واسطه مردم انتخاب می‌شوند و این نشان از دخالت و انتخاب سرنوشت مردم به دست خودشان است.

محمداسماعیل نعمت‌زاده تصریح کرد: امروز جلسه‌ای آرام و بدون حاشیه و در کمال وفاق، دوستی و همدلی برگزار شد و لازم می‌دانم از همکاران خودم که مجددا با رای اعتماد خود برای یک سال آینده نیز مرا به‌عنوان رئیس شورا معرفی کردند تشکر کنم.

وی با اشاره به کمک سه میلیارد تومانی استاندار مازندران برای اجرای پل رینگ یک شهری چالوس گفت: امیدواریم با آزادسازی عرصه و عیان در مسیر رینگ یک و احداث پایه‌های پل به این امر که از ضروریات چالوس به‌ویژه در روان‌سازی ترافیک است سرعت بیشتری ببخشیم.

نعمت‌زاده با اشاره به تخریب دوربرگردان میدان آزادی شهر نیز گفت: این طرح که در جلسه شورای ترافیک شهرستان و استان به تصویب رسیده بر اساس مطالعات ترافیکی مشاور ذی‌ربط صورت گرفته که قطعا تاثیر زیادی در روان‌سازی ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس اذعان داشت: روز گذشته به اتفاق منتخب مردم چالوس و نوشهر در مجلس نهم، شهردار و تنی دیگر از اعضای شورای شهر از منطقه بازار روز چالوس به منظور ساماندهی رودخانه و بازار روز داشتیم که مقرر شد جلسه تخصصی و کارشناسی در این رابطه تشکیل شود تا بتوانیم با ارایه راهکارها و پیشنهادات لازم آنچه را که شایسته نام چالوس است را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول