اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زبان‌های فارسی و انگلیسی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش آفرینش‌های عاشورایی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی به دو زبان فارسی و انگلیسی شهریور امسال در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش آفرینش‌های عاشورایی در کرمان

مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های سال جاری این کانون اظهار داشت: 10 انیمیشن با همکاری کانون پرورشی، هنرستان هنرهای زیبا و بهزیستی کرمان در سال گذشته تولید شد و در صورت تأمین بودجه 10 انیمیشن در سال جاری تولید می‌شود.

وی بیان داشت: شانزدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی به دو زبان فارسی و انگلیسی در شهریور ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

گنجعلیخانی از برگزاری دومین جشنواره قصه‌های قرآنی، نخستین جشنواره ادبیات پایداری کودک با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و ویژ‌ه‌برنامه بچه‌های دیروز و امروز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه چاپ کتاب بازی‌های محلی کرمان در دستور کار کانون پرورشی قرار دارد، خاطر نشان کرد: مستند بازی‌های محلی با همکاری صدا و سیمای مرکز کرمان ساخته می‌شود.

این مسئول بیان داشت: پیگیری برای اجرای طرح کانون در پارک با همکاری شهرداری کرمان انجام می‌شود.

گنجعلیخانی افزود: طی سال گذشته 56 محفل و نشست تخصصی فرهنگی و هنری برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به تولید 37 کتاب با موضوع دفاع مقدس در کانون پرورش فکری استان کرمان تصریح کرد: این کتاب‌ها برای چاپ به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تحویل داده شده و تصویرگری 10 اثر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول