اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی بافق صورت گرفت

اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره وحشی‌بافقی تعیین شدند

خبرگزاری فارس: در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق در سال 91، اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره وحشی‌بافقی ‌مشخص و معرفی شدند.

اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره وحشی‌بافقی تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، امام جمعه بافق ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق ضمن نکوداشت یاد و خاطره شاعر قرن دهم، کمال‌الدین محمد وحشی‌بافقی اظهار داشت: این شاعر پرآوازه که صاحب آثار گران‌بهایی است متعلق به بافق نیست بلکه ایران اسلامی که مهد فرهنگ و ادب و تمدن است به این‌گونه فرزانگان می‌بالد.

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی هم‌چنین با اشاره به برگزاری کنگره سراسری وحشی‌بافقی افزود: این کنگره با همکاری و هماهنگی مسئولان استان و شهرستان و با حضور فرهیختگان و علاقه‌مندان به شعر و ادب پارسی امسال در زادگاهش برگزار می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق، هم‌دلی و هم‌فکری همه دستگاه‌های اجرایی را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره این شاعر نامدار خواستار شد.

فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به تعیین وظایف اعضای کارگروه این کنگره گفت: همه اعضای کمیته‌های هفتگانه باید از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند.

حسین ندافیان با بیان اینکه نقش کمیته اطلاع‌رسانی در این زمینه از اهمیت خاصی برخوردار است، عنوان کرد: آنچه که لازم است از هم‌اینک در اولویت کاری دبیرخانه این کنگره قرار گیرد، مقوله تبلیغات و اطلاع‌رسانی است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و روند اجرای امور مربوط به کنگره وحشی بافقی گفت: با هم‌فکری اندیشمندان و صاحب‌نظران عرصه فرهنگ و ادب این شهرستان تا به حال هفت کمیته در زمینه‌های مختلف برای کیفیت برگزاری این کنگره تشکیل شده است.

عذرا کریمی به تشریح برخی از وظایف این کمیته‌ها پرداخت و افزود: کمیته‌های اجرایی، علمی و انتشارات، روابط عمومی و تبلیغات، تدارکات و پشتیبانی، دانش‌آموزی، افتتاحیه و اختتامیه و حراست از جمله این کمیته‌ها هستند که باید زیر نظر شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی وحشی‌بافقی فعالیت کنند.

در ابتدای این نشست هم‌چنین اعضای عالی شورای سیاست‌گذاری این کنگره تعیین و شرح وظایف آنها ابلاغ شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول