اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

افزایش 2 برابری تولید تئاتر در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: تولید تئاتر در حوزه هنری استان کرمان طی سال جاری دو برابر می‌شود.

افزایش 2 برابری تولید تئاتر در کرمان

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تولید کتاب در حوزه هنری استان کرمان از سال گذشته آغاز شد و تا کنون 12 کتاب برای چاپ آماده‌سازی شده است.

وی بیان داشت: چاپ کتاب‌های حوزه هنری استان کرمان از ابتدای سال جاری کلید خورده است و تعدادی از این کتاب‌ها در بهار منتشر می‌شود.

سالاری با بیان اینکه بررسی پنج جلد از کتاب‌ها صورت گرفته و مجوز انتشار آنها از حوزه هنری کشور دریافت شده، خاطر نشان کرد: هفت جلد کتاب دیگر در دست بررسی است.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: تولید نماهنگ با موضوع‌های خانواده، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و ... در دستور کار حوزه هنری استان کرمان در سال جاری قرار دارد و در این زمینه دو نماهنگ توسط هنرمندان کرمانی تولید می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه سالانه سه تئاتر توسط حوزه هنری استان کرمان به صورت عمومی اجرا می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری تولید تئاتر در این نهاد دو برابر می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری اجرای مجالس غریب تعزیه را در اولویت کاری بخش تعزیه حوزه هنری استان کرمان قرار می‌دهیم، افزود: در سال گذشته بیش از 50 مجلس تعزیه توسط گروه‌های تعزیه در کرمان آماده اجرا شد

سالاری از تولید نمایشنامه و فیلمنامه با موضوع‌های دینی و ارزشی در حوزه هنری استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: فعالیت حوزه هنری کرمان در سال جاری به تولید اثر فاخر اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول